Wywiad Sashy Banks z Rolling Stone

Sasha Banks mówi o pojedynkach kobiet przeciwko facetom, WrestleManii, Triple Threat Matchu, swoim kuzynie Snoop Doggu i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Była NXT Women’s Champion Sasha Banks mówiła ostatnio z Rolling Stone, aby zareklamować WrestleManie 32. Cały wywiad jest pod tym linkiem, a poniżej tylko jego przetłumaczone fragmenty. 

RS: Biorąc pod uwagę fakt jak wiele zawodników doznaje kontuzji, może jest to czas, aby poszerzyć storyliny kobiet z mężczyznami:
SB: Zdecydowanie się z tym zgadzam. Uważam jednak, że potrzeba czasu. Ja zaczynałam od dwu minutowych pojedynków gdy rozpoczynałam w NXT do ośmiominutowych, do dziesięciominutowych, do takich co trwają dwanaście minuty. Myślę, że po tym pojedynku na WrestleManii dostaniemy więcej takich okazji. Nie tylko je dostanie, ale będziemy się ich domagać.

RS: Dlaczego jeszcze nie widzieliśmy twojego kuzyna Snoop Dogga jak występuje podczas twojego wejścia na arenę?
SB: (Śmiech) Może powinniście oglądać WrestleManie i może go zobaczycie, nigdy nie wiadomo! Ja nie potrzebuje kogoś kto by mnie odprowadzał do ringu co tydzień i trzymał moją rękę tak jak w przypadku Charlotte, ale Snoop może się pojawić od czasu do czasu. Niektórzy ludzie potrzebują swojego ojca, aby ich trzymał za dłoń i doprowadzał do ringu co mi pasuje. Inne osoby potrzebują ognia podczas swojego wejścia co też mi nie przeszkadza. Ale ja jestem The Bossem. Ja nie potrzebuje takich rzeczy.

0 komentarzy | Napisz: