Wywiad Evy Marie z CraveOnline

Eva Marie mówi o WrestleManii, drużynie z Nią Jax, reakcjach publiczności, Total Divas i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Gwiazda Total Divas Eva Marie mówiła ostatnio z CraveOnline, aby zareklamować Total Divas. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej jest tylko jest przetłumaczony fragmenty.

O drużynie z Nią Jax:
„Myślę, że jesteśmy dominującą drużyną. Nie ma takiego zespołu na głównym rosterze czy w NXT. Dziwnie się to stało, że jesteśmy razem ponieważ moja pierwsza walka po powrocie na live eventach NXT była z nią. Uważam, że to był przypadek. Było to przypadkowe złożenie ponieważ właśnie zaczęłam ponownie walczyć. Więc musiałyśmy się sprzymierzyć i ona tak samo jak i ja mówiłyśmy „Kurcze. Podoba mi się to. To może się udać“ Potem writerzy i producenci zobaczyli to i wykorzystali i cieszy mnie to, że tak się stało. Uwielbiam ją i dobrze się dogadujemy i mamy wiele tych samych zainteresowań. Ona bardzo ciężko pracuje i razem popychamy siebie nawzajem. Nic nie może się równać gdy pracujesz z kimś kogo lubisz oraz kto wymusza z ciebie, aby być najlepszą jaką możesz być“
O reakcjach widowni:
„Powiedziałam to już kiedyś, że ostatnią rzeczą jaką zawodnik chcę usłyszeć to cisza i świerszcze i zobaczyć jak ludzie wstają, aby pójść do łazienki. Zanim tam wyjdę i moja muzyka już leci to od razu słychać reakcję widowni, która mnie motywuje“

0 komentarzy | Napisz: