Wywiad Sashy Banks z The Press of Atlantic City


Sasha Banks mówi o swojej pierwszej WrestleManii, Triple H’u, Divas Revolution i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Sasha Banks mówiła ostatnio z The Press of Atlantic City, aby zareklamować nadchodzącą WrestleManie. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej tylko jego fragment. 

Q: Jak się czujesz wiedząc, że za niedługo będziesz w swojej pierwszej walce na WrestleManii?
SB: O Boże, jest to niezwykłe ponieważ pamiętam, że dwa lata temu zostałam poproszona przez Triple H by być częścią jego wejścia i pamiętam zanim wyszłam to się trzęsłam i miałam nadzieje, że niczego nie zepsuje. Kiedy wyszliśmy to jedyne co widziałam to może fanów i wiedziałam w moim sercu, że pewnego dnia chcę iść tą sceną. To było moje marzenie odkąd miałam 10 lat i czuje, że jestem bliska płaczu z tego powodu, ale próbuje to wykorzystać jako motywację dla mnie, aby iść do siłowni, jeść zdrowo i po prostu się przygotować ponieważ chcę skraść to show i chcę pokazać światu, że jestem najlepsza i jestem najpodlejszą Divą jaka jest.

Q: Jak bardzo ważną rolę odgrywał w NXT Triple H, a nawet w wrestlingu kobiet?
SB: O jacie, on jest naszym opiekunem. Jest tam jak ojciec. Ten fakt, że w nas wierzył i dał nam platformę, na której mogliśmy występować. To zależało od nas co możemy pokazać i musieliśmy mu pokazać, że jesteśmy w stanie sprawić, że fani się za nas wstawią i, że jesteśmy w stanie walczyć lepiej niż faceci, a on był strasznie niesamowity. Jest doprawdy niezwykły i mogę o nim powiedzieć tylko i wyłącznie dobre rzeczy. Jest niesamowity.

0 komentarzy | Napisz: