Wywiad Alicii Fox z The Miami Herald

Alicia Fox mówi o swoim ring gearze, zdolnościach w ringu, Total Divas i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej" 

Alicia Fox mówiła ostatnio z The Miami Herald, aby zareklamować nadchodzący powrót Total Divas, który będzie emitowany już dzisiaj. Cały wywiad jest pod tym linkiem. Poniżej kilka tematów, które zostały poruszone.

O jej zdolnościach w ringu:
„Moje umiejętności w ringu są zawsze czym nad czym zawsze pracuje i dalej mam długą drogę do przebycia. Poprawiłam się pod tym względem, ale dalej skupiam się na tym by się poprawiać. Mam nadzieje, że moje umiejętności przy mikrofonie również się poprawiają. Zdecydowanie się poprawiłam odkąd mnie zatrudniono, ale z chęcią bym się jeszcze bardziej poprawiła i chciałabym mówić częściej na galach WWE. Co najważniejsze - pewność siebie. Potrzeba tego. Ostatnio usłyszałam cytat, który uznałam za interesujący „Pewność siebie bierze się z przygotowania“ Jest to bardzo banalne, ale jest to dobre przypomnienie. Przygotowanie to klucz do sukcesu“
O tym jak zmieniło się jej życie po dołączeniu do obsady show:
„Moje życie nie zmieniło się jakoś specjalnie oprócz tego, że pójście po zakupy stało się czymś w stylu spotkań z fanami. To tylko dla mnie oznacza, że ludzie kupują to co tam robimy i nie ma w tym nic złego. Poprawia to bardzo nastrój...Dochodzi do mnie jaki wpływ mamy na naszych fanów i kobiety i pomaga mi to być lepszą osobą. Fajnie jest podzielić się z ludźmi tą naszą ludzką stroną. Czasami chcę Ci się płakać w pewne dni. W inne dni chcę Ci się śmiać. Myślę, że ludzie naprawdę lubią patrzeć na te osobowości do, których mogą się upodobnić zamiast widzieć nas tylko w ringu. Zapewne nie wyobrażali by siebie w ringu przyjmując Hip Tossa czy Monkey Flipa, ale ten fakt, że widzą nas jak się z kimś kłócimy albo uczymy się czegoś nowego sprawia, że mogą się do nas upodobnić“
O swojej rozmowie z byłym chłopakiem:
„Wszyscy mnie bardzo wspierali. Moja mama, moja siostra, moja najbliższa rodzina bardzo mnie wspiera. Kiedy miałam tę konwersacje ze Stu to dużo fanów mnie pocieszało ponieważ wielu z nich doświadczyło tego samego i niektórzy z nich wiedzieli jakie stresujące to było"
O swoim ring gearze:
„Są części mojego ring gearu nad, którymi ja sama pracuje. Jeśli chodzi o kreatywność to jest to praca grupowa. Prawdę mówiąc, gdy się biega w ringu nie chcę się być w czymś skąpym lub czymś co źle pokazuje twoje ciało. Głowa lisa, którą kiedyś miałam była czymś przypadkowym, ale przyszła pora na coś nowego. Muszę coś zmienić“

0 komentarzy | Napisz: