Wywiad Evy Marie z Rolling Stone

Czy Eva Marie wraca wkrótce do głównego rosteru? Aby się dowiedzieć kliknij "przejdź dalej

Eva Marie mówiła ostatnio z Rolling Stone, aby zareklamować dzisiejszy powrót Total Divas. Cały wywiad jest pod tym linkiem. Poniżej kilka wypowiedzi Evy.

Czy powróci za niedługo do głównego rosteru:
„Mam taką nadzieję. Mogę powiedzieć, że ta sesja zdjęciowa była, aby zareklamować Fastlane  i taki zdecydowanie jest mój cel. Myślę, że na Raw i SmackDown przydałoby się trochę więcej All Red Everything“
O tym gdzie teraz jest jej miejsce w dywizji po rozpoczęciu rewolucji Div:
„Wiele się zmieniło. Jestem tym złym charakterem więc to zdecydowanie pomogłoby mi przedostać się do głównego rosteru. Przybyłabym jako ten wielki Heel. Myślę, że zdecydowanie potrzeba tam jakiś nowych twarzy więc miejmy nadzieje, że to się stanie“
O tym co ludzie o niej myślą:
„Ludzie zawsze będą mieli coś do powiedzenia, czy jest to coś dobrego, złego czy coś obojętnego. I dla mnie, ja dobrze wiem dlaczego zostałam Divą. Myślę, że ludzie zapominają o tym, że chciałam nią zostać zanim dostałam się do Total Divas. Więc otrzymałam tę niesamowitą okazje, którą każdy by przyjął. Co do mojego poświęcenia siebie, aby zostać wrestlerką to dowód widać jak na dłoni. Poprosiłam o to, aby pójść do NXT kiedy tak naprawdę nie musiałam. Byłam już na głównym rosterze więc mogłam dalej robić to co tam robiłam. Nigdy nie chciałam robić coś przeciętnego więc potrzebowałam tej osobistej oceny i zapytałam Vince’a McMahona i Triple H’a „Czy mogę iść do NXT?“ Ponieważ mamy źródło więc dlaczego z niego nie skorzystać? Włożyłam w to moją krew, mój pot i moje łzy, aby się poprawić co jest świetne no bo spójrz na mnie teraz - pracuje dzisiaj na Live Evencie. Jest to zdecydowania jedna ze straszniejszych, ale najlepszych decyzji jakie podjęłam“

0 komentarzy | Napisz: