Wywiad Paige z TooFab.com

Paige mówi o Nikki Belli, nowej Divie Mandy, małżeństwie i swoim chłopaku. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej" 

Paige ostatnio mówiła z TooFab.com, aby zareklamować nadchodzący sezon Total Divas. Cały link możecie znaleźć pod tym linkiem, poniżej kilka tematów.

O Nikki Belli:
„Ona robi się co raz lepsza i lepsza za każdym razem kiedy wchodzi do ringu...Zasługuje na wszystko. Mam tylko pozytywne rzeczy do powiedzenia na jej temat więc trudno jest się na nią wkurzyć“
O swoim chłopaku i małżeństwie:
„Mówiliśmy już na ten temat i podczas sezonu mieliśmy jeszcze więcej rozmów na ten temat (śmiech) są wzloty i upadki. Robi się co raz ciekawiej, ale z pewnością uważam, że musicie oglądać, aby się dowiedzieć. Małżeństwo dalej mnie przeraża. Jest to coś czego nie chcę robić przez długi czas (śmiech) Moje zdanie na ten temat się nie zmieniło. Nie uważam, że to się zmieni przez długi czas“
O Mandy Rose:
„Jest nowa dziewczyna w tym sezonie o imieniu Amanda, z którą byłam na show już wcześniej o nazwie Tough Enough i ja byłam sędzią, a ona próbowała dostać się do WWE. Więc z pewnością ja i ona obiłyśmy się kilka razy na show ponieważ uważałam, że miała okropny charakter i kiedy została dołączona do obsady to mnie to zszokowało. Ale wiesz mogłam się dowiedzieć i jest świetna, ale czasami się kłócimy“

0 komentarzy | Napisz: