Wywiad Paige z IGN

Paige mówi o Teamie PCB, WrestleManii, Total Divas i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Była mistrzyni Paige ostatnio mówiła z IGN, aby zareklamować powrót Total Divas. Cały wywiad możecie znaleźć pod tym linkiem. Poniżej kilka wypowiedzi Divy:

O różnicy pomiędzy Tough Enough i Total Divas:
„Jest to bardzo fajne ponieważ w Tough Enough musiałam dalej odgrywać swoją postać, ale mogłam również pokazać trochę siebie. W WWE jestem cała Paige, moją postacią. Total Divas jest czymś gdzie zmieniam się całkowicie i jestem swoją zwariowaną, dziwaczną osóbką. Jest to fajne, ale trzeba się ciągle zmieniać w różnych miejscach ponieważ Total Divas mogło filmować na Tough Enough. Po Raw gdzie odgrywam postać jest Tough Enough, gdzie mogę być tylko w połowie sobą, a potem jest Total Divas więc mogę być sobą. Jest to dziwne, ale szybko się nauczyłam jak się ciągle zmieniać“
O Teamie PCB:
„Kochałam go. Kochałam wszystkie dziewczyny, które wtedy przyszły i wszystkie na to zasłużyły i są świetnymi zawodniczkami. Była całkiem niezła zabawa. Nasza drużyna musiała się rozpaść w pewnym momencie i było potrzeba kogoś bardziej ostrzejszego, aby pozmieniać sprawy. Zdecydowanie namawiałam do tego i do małego rozłamu grupki (Śmiech) Moja postać jest z tych, którzy nie bawią się ładnie z innymi w ringu więc co lepiej zrobić niż znowu się od kogoś odwrócić? Zdecydowanie było fajnie i teraz mam szansę z nimi pracować po przeciwnych stronach“
O tegorocznej WrestleManii:
„Tak na pewno nie wiemy co się wydarzy w tej chwili, ale mam nadzieje, że wszystkie z nas będą miały swój mały moment. Ponieważ WrestleMania to coś wielkiego dla federacji i dla świata tak naprawdę. Jest to jedno z największych show w roku. Mam nadzieje, że dostaniemy szansę tam być. Głupi by było gdyby okazało się inaczej“

0 komentarzy | Napisz: