Wywiad Rosy Mendes z Yahoo Parenting

Rosa Mendes mówi o swojej ciąży, wsparciu WWE i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Rosa Mendes mówiła ostatnio z Yahoo Parenting, aby zareklamować powrót Total Divas. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej kilka odpowiedzi Total Divy.

Jak się czujesz będąc tak blisko terminu?

„Czułam się bardzo szczęśliwie, mówiłam wszystkim, że kocham być w ciąży i, że jestem jedną z tych co mają farta. Ale teraz w trzecim trymestrze ciąży jest ciężko. Jestem zmęczona. Ale kiedy jestem aktywna to czuje się o wiele lepiej. Więc staram się ciągle być w ruchu i być zajętą, ale są te uderzenia gorąca i inne rzeczy. I trudno się zginać“
Czy były inne ciężarne Divy w WWE?
„Nie ja jestem pierwszą w historii, która dalej pracuje. A WWE bardzo mnie wspiera. Z faktu, że pracuje w takim biznesie to martwiłam się czy to zagrozi mojej karierze, ale nie kiedy im powiedziałam to mi pogratulowali. Znalezienie nowej roli dla mnie w federacji jest bardzo umacniającym doświadczeniem co zobaczycie na Total Divas. Zatrzymuje mnie to z dala od całego zamieszania, ale dalej mogę być częścią show i robić to co kocham. Było to naprawdę świetne doświadczenie“
Twoja postać w WWE może być czasami szalona i wredna. Ile twej prawdziwej osoby jest w niej?
„W WWE mamy formułę, która polega na dobry kontra zły więc uwielbiam odgrywać tę rolę. Uwielbiam występować. Uwielbiałam odkąd byłam dzieckiem więc to jest taka jakby odskocznia. Ale jestem bardzo szczera - jestem z Kanady i Kostaryki - ale czasami mam w sobie ten latynoski charakterek, który jest w mojej krwi. Czasami się ujawnia przy pełni księżyca więc nie jest to za bardzo naciągane“

0 komentarzy | Napisz: