Wywiad Evy Marie z FanSided.com

Eva Marie mówi o reakcji fanów i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"


Eva Marie mówiła ostatnio z FanSided.com, aby zareklamować powrót Total Divas. Cały wywiad jest pod tym linkiem, a poniżej kilka wypowiedzi Evy.

Eva Marie mówiła ostatnio z FanSided.com, aby zareklamować powrót Total Divas. Cały wywiad jest pod tym linkiem, a poniżej jedna z wypowiedzi Evy.

Reakcja fanów jest wielką częścią twojej kariery odkąd zadebiutowałaś na Raw w 2013 roku. Jednak gdy kontynuowałaś pojawiać się w ringu reakcja zmieniła się w bardzo negatywną. Jak to buczenie i krytyka działa na twoją mentalność?
„Jak zaczynałam to zdecydowanie mi dokuczały. Skłamała bym gdybym powiedziała, że tak nie było ponieważ jestem człowiekiem. Przyjście do WWE było czymś zupełnie nowego, nie wiedziałam jak się wszystko robi. W głębi chciałam, aby wszyscy mnie dopingowali i podziwiali, ale to jest WWE gdzie są momenty gdy nie wszystko idzie po twojej myśli. Jest ten dobry charakter i ten zły charakter, a ja jestem zdecydowanie tym drugim. Teraz gdy mam ten trening za mną to myślę, że widać, że tak naprawdę mam umiejętności i zdolności, aby zostać świetną zawodniczką. Myślę, że to zaczęła się gdy spytałam się Vince’a i Triple H’a o to czy mogę wrócić do NXT bo się podszkolić. Czuję się bardzo pewnie kiedy teraz przychodzę do widowni, a ta krytyka i wycie fanów WWE mnie tylko nakręcają. Na jednym z Live Eventów ktoś miał plakat z napisem „If Eva Marie Is Here We Riot“ (Jeśli Eva Marie tu jest to my wszczynamy bunt) Myślałam, że jest to całkiem fajne. Reakcja widowni jest czymś co bardzo kocham. Kiedy dopiero zaczynałam i wychodziłam do nich to można było usłyszeć jak pineska gdzieś upada i straszną ciszę, to był sygnał, aby coś zmienić. Teraz napawam się reakcjami jak najbardziej mogę“

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że napawa sie negatywnymi reakcjami,niż pozytywnymi,których zresztą i tak nie posiada i nie posiadała.Na jej miejscu cieszyłabym się tą spadającą pineską x).Nakręca ją denerwowanie bardziej widowni swoją osobą.Dobra logika Evcia x"D

    OdpowiedzUsuń