Wywiad Natalii z Reveal Magazine


Natalya mówi o swojej kontuzji, nowej Divie Mandy i swoim chorym mężu. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Była Divas Champion Natalya mówiła ostatnio z Reveal Magazine, aby zareklamować nowy sezon Total Divas. Cały wywiad znajduje się pod tym linkiem natomiast poniżej jest kilka wypowiedzi The Queen of Harts.

O Mandy:
„Dawałam jej wiele rad, byłam wokół WWE moje całe życie. Pierwszej rzeczy jakiej szukam u ludzi jest konsystencja w ich osobie. Jeśli są za bardzo zmienni to mi mówi to tylko jedno. Jedno co w niej zauważyłam jest to, że jest dosyć szczera. Wie kim jest i jaka jest. Nie jest tykającą bombą. Chcę ciężko pracować, aby się wpasować, nie będzie siedzieć z zamkniętą buzią jak ktoś ją będzie źle traktował“
O swoim urazie oka:
„Kiedy oba me oczy są otwarte to widzę bardzo dobrze, ale mam problemy z lewym okiem. Jeśli zamknę moje prawe oko to widzę tylko 20% moim lewym. Drażni mnie to i myślałam, że mogę to naprawić, ale uświadomiłam sobie, że to nie jest takie łatwe. Są momenty kiedy moja widoczność nie jest najlepsza i żałuje, że nie jest silniejsza, ale nie jest źle. Pomimo wszystko przeraża mnie to, nie chcę mieć leniwego oka albo oślepnąć z tego, ale w tym samym momencie jeśli zajmę się tym na dobre to może oznaczać, że już nigdy nie będę w stanie walczyć“
O TJ’u i jego kontuzji:
„Kontuzja TJ’a była bardzo poważna w porównaniu do mojej, ale dobrze sobie radzi. Jego rehabilitacja jest długim, długim procesem. Jesteśmy wdzięczny, że mamy świetnych lekarzy przy nas, a TJ jest bardzo wytrzymały mentalnie. Walczy od dwudziestu lat i jest to jego druga kontuzja. Gdy się walczy przez tak długo i doświadczyć tak mało kontuzji jak my to jest to dla niego trochę zadziwiające. Dobrze to znosi i każdego dnia robi się fizycznie co raz silniejszy“

0 komentarzy | Napisz: