NXT Divy wyjawiają swoich wymarzonych rywali

WWE na swoim kanale na YouTubie udostępniło kolejny filmik z serii WWE Inbox, w którym gwiazdy NXT mówiły kto jest ich wymarzonym przeciwnikiem. Oczywiście były tam Divy NXT. Jedną z nich była Charlotte, która powiedziała, że jej wymarzonym rywalem jest Shawn Michaels ponieważ odesłał jej ojca na emeryturę i dodała „Dałabym mu Moonsault, SuperKick, a potem powiedziała „Przepraszam.Kocham Cię“ Pretendentka do NXT Women’s Championchip - Becky Lynch wskazała byłą mistrzynię kobiet - Jazz. The Total Diva Dana Brooke wpierw wskazała samą siebie, ale powiedziała, że gdyby musiała kogoś wybrać wybrałaby Natalię. Bayley jako swojego wymarzonego rywala wskazała byłą mistrzynię kobiet - Ivory dodając „Gdy miałam 11 Ivory była pierwszą zawodniczką, którą poznałam więc podeszłam do niej i uścisnęłam jej rękę, a ona powiedziała „Zobaczę cię pewnego dnia w ringu czyż nie?“, a ja zaczęłam się trząść i jedyne co mogłam zrobić to pokiwać głową i teraz jestem tutaj więc uważam, że byłoby to świetne. Nie musi to być WrestleMania, SummerSlam byłoby fajne, ale tylko jeden pojedynek z Ivory byłoby ziszczeniem moich marzeń“ Cały filmik możecie obejrzeć pod tym linkiem. Ta historia z Ivory i Bayley była urocza.

0 komentarzy | Napisz: