Sasha Banks mówi o byciu inspiracją, swojej przyszłości i erze jako mistrzyni

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać wywiad

Jakiś miesiąc temu WWE.com miało Q&A z obecną NXT Women’s Champion Sashą Banks. Poniżej kilka wypowiedzi, na które się nasza mistrzyni wypowiedziały.

O jej erze jako NXT Women’s Champion:
„Jeśli popatrzysz na to pod względem historycznym, Paige była pierwszą mistrzynią więc jej era była czymś w rodzaju wprowadzenia to wyższego poziomu kobiety. Era Charlotte była podobna do ery Brocka Lesnara. Czysta dominacja. Rodzaj zawodnika w stylu - Trzeba całego świata, aby mnie pokonać. Moja era jest większa niż to. Ja przekroczę te granice. Moim celem jest era, które będzie się mogła równać z The Rockiem. Sasha Banks będzie imieniem, które jest na językach wszystkich i nie tylko fanów NXT. Jest to pewne jak w banku“

O tym czy widzi siebie jako wzór dla młodych kobiet:
„Wierze, że nim jestem. Bayley pomimo tego całego przytulania i bycia taką kochającą  jest trochę naiwna. Myślę, że taki rodzaj wzoru może sprawić, że dziewczynki będą zbyt wrażliwe w prawdziwym świecie. Ja pokazuje młodym kobietom, że aby w życiu być kimś wielkim to trzeba być kimś wielkim wewnątrz samego siebie. Musisz wierzyć, że nic na tym świecie nie jest zbyt naciągane i jeśli bardzo czegoś chcesz to nie możesz nikomu pozwolić, aby powiedział, że nie jesteś wystarczająco dobry, aby to osiągnąć. Jeśli chcesz być gwiazdą musisz chodzić, mówić i zachowywać się jak gwiazda"


O jej przyszłości jako mistrzyni:
„Mam ten NXT Women’s Championship wokół mojej talii. To była ta prosta część. Teraz czas, aby poszerzyć horyzonty. Czas, aby pokazać światu jak wielkie jest NXT Universe i jak Sasha Banks jest w nim największą gwiazdą. Wtedy i tylko wtedy skupie swoją uwagę na o wiele większą rybę. Hej WWE Divy - mam nadzieje, że jesteście gotowe“

Warto wspomnieć, że w tym tygodniu na NXT odbędzie się Triple Threat Match o miano pretendentki do tytułu Sashy - Bayley vs.Becky Lynch vs.Charlotte

0 komentarzy | Napisz: