Eva Marie mówi o swoich treningach i o nowym sezonie Total Divas. Czy za niedługo dostanie walkę o pas?

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać wywiad

Eva Marie ostatnio mówiła z The Miami Herald i poniżej są dwa wątki, które zostały poruszone.
Droga do Divas Championship:
„Pierwsze dostałam mój kontrakt w rozwojówce, a potem dostałam Total Divas. Wszystko od tamtej pory było niespodziewane. Żyłam sobie swoim życiem w telewizji. Musiałam walczyć dla WWE, jak również i pokazywać to przed całym światem. W czwartym sezonie Total Divas zobaczycie moją poprawę w ringu. Zmierzam wprost na ten tytuł w drodze do SummerSlam. Rób coś z hukiem albo nie rób tego w ogóle“

Praca nad swoimi zdolnościami w ringu:
„Jeśli śledzisz mnie na mediach społecznościowych to zobaczysz klipy mnie, gdy trenuje i poprawiam się. Wtedy zobaczycie mnie z powrotem w ringu, miejmy nadzieję, że już za parę tygodni. Triple H zdecydowanie mi pomagał i doceniam to. Rzucam mu różne pomysły. Brian Kendrick jest niesamowity. Zadaje mu tysiące różnych pytań. Potem jak jestem z nim w ringu to od razu robię postępy“

15 komentarzy:

  1. jaja sb robi ?o.O ona i divas champ, hahaha świat schodzi na psy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego? jeśli się naprawdę poprawiła i zaczęła przyzwoicie walczyć, to gdyby dali jej coś interesującego, mogłoby być ciekawie (o ile cala ta jej poprawa jest prawdą. Poczekamy,zobaczymy)

      Usuń
    2. Ona mistrzynią div - hahhahah większego suchara to ja jeszcze na tej stronie nie słyszałam ;D

      Usuń
    3. Nie zdajesz sobie sprawy jakie ty sama walisz "suchary".

      Usuń
    4. Każdy zasługuje na szacunek nawet ona dlatego przestańcie po niej jechać bo mimo że sama jej nie lubię nigdy bym nie obraziła żadnej divy ani gwiazdy WWE.

      Usuń
    5. Z tego co widziałam na mediach społecznościowych, Eva Marie poprawiła się i to bardzo. Jeśli potrenuje jeszcze trochę będzie Diva na poziomie. Nie można jej skreślić przez błąd WWE, który polegał na tym ze wpuścili ją do ringu bez przygotowania, totalnie "zieloną". Teraz nie popełnią tego błędu. Eve Torres na początku kariery była odrobinę lepsza, ale też nie była gotowa. Z czasem jednak się nauczyła wielu rzeczy z Marie będzie tak samo.

      Usuń
    6. Anonimowy, nie wiem o jakie suchary ci chodzi, ale chyba nie odróżniasz szacunku od faktów, to że nie pasuje mi na Divas Champion to nie znaczy że nie mam do niej szacunku :)

      Usuń
    7. Anonimowy, nie wiem o jakie suchary ci chodzi, ale chyba nie odróżniasz szacunku od faktów, to że nie pasuje mi na Divas Champion to nie znaczy że nie mam do niej szacunku :)

      Usuń
    8. Ja nie mówię o szacunku , po prostu pomyśl czasem co piszesz bo twoje komentarze które są dosłownie wszędzie czasami są kompletnie bez sensu ;) Nie chce Cię obrazić ani nic z tych rzeczy.

      Usuń
    9. Bez sensu, nwm co masz na myśli.

      Usuń
  2. Nie wiem co z was za ludzie i chyba najbardziej rozgarniętą osobą jest tutaj Nikki Bella mimo że jako zawodniczki jej nie toleruje tak przedmówczyni wie o co chodzi. Jeśli naprawde myślicie że podstaw tego biznesu można nauczyć się w rok...to ja nie wiem o czym my mówimy większość kobiet robi to od wielu lat nie mówiąc już o doświadczeniu ringowym którego Eva nie ma za grosz to że się nauczyła kilku akcji nie czyni z niej Divy i zapominacie o czymś jeszcze, a dokładnie o umiejętnościach mikrofonowych a tego tak łatwo już nauczyć się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że jesteś profesjonalistką w dziedzinie ringowej...? Nie wiesz - nie oceniaj ;) Jeszcze nie wróciła do ringu i nie pokazała tego, czego się nauczyła.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wiesz co myśle realnie i nie wierze w cuda ewentualnie może osiągnąć poziom Nikki Belli, ale nie będzie na poziomie Paige tak wiem teraz pewnie mi odpowiesz że świat nie kręci się tylko wookół Paige, ale prawda jest taka że obecnie jest to najlepsza zawodniczka w WWE

      Usuń
    4. Z Paige nie zbyt wiele porównań. Ona walczy od 13 roku życia i to właśnie pokazuje kto naprawdę kocha wrestling.

      Usuń