Zapowiedź Royal Rumble 2015

Aby przeczytać nasze przewidywania nt. gali, kliknij ::Czytaj więcej::
Hustle:
Hmm. Zamiast walki o tytuł dostajemy Tag Team Match. Sam na początku nie wiedziałem, czy to dobrze czy źle , ale doszedłem do wniosku , że feud o tytuł Divas praktycznie nie był prowadzony. Odkąd Paige dołączyła do Nattie , panie zaczęły niezły konflikt z Bellaskami. Może i cudów nie ma , feud w jakimś stopniu został podbudowany i walka nie jest , za przeproszeniem z dupy. Który team wg mnie wygra? Szczerze mówiąc ciężko przewidzieć. Na pewno sercem jestem za Nattie i Paige, bo Kanadyjka to moja ulubiona Diva z Main rosteru , natomiast Paige druga w kolejności. WWE może jednak chcieć podbudować Mistrzynie - Nikki przed WrestleManią 31. W głębi duszy czuje jakiś heel turn Brie, który w późniejszym czasie doprowadzi do walki na WrestleManii 31. Czego oczekuje od starcia? Na cudy nie liczę , ale Nikki z Paige pokazały niedawno na Main Event, że potrafią wykręcić dobrą walkę. Brie także ma niezłe umiejętności a o Nattie nie wspomnę. Wg. mnie Kanadyjka ma najlepszy ring skill z tego rosteru co mamy teraz. No cóż liczę , że panie dostaną około 7-10 minut i zobaczymy walkę pełną akcji. 


Mój typ : Natalya & Paige.

Szanse procentowe:
Natalya & Paige - 54%
The Bella Twins - 46 %

Jake Wilson:
Jakoś specjalnie się nie ciesze na ten pojedynek, ale cieszy mnie ten fakt, że dają im walczyć na PPV. Ten pojedynek mógłby równie dobrze odbyć się na Raw czy SmackDown, ale tak się nie stało więc może WWE szykuje dla nas jakąś niespodziankę. Nie liczcie na powrót Kharmy bo jakbyś cię nie wiedzieli to ona powróciła do TNA. Niektórzy muszą sobie zaktualizować kilka informacji. Kiedy pierwsze ogłosili ten Tag Team Match to zacząłem się zastanawiać, dlaczego to nie jest Triple Threat Match przecież go podbudowywali i potem zacząłem wspominać ten feud, który uważałem za marny jeśli chodzi o podbudowanie Triple Threat Matchu i tak przeglądałem te raporty i uświadomiłem sobie, że oni nigdy nie zamierzali do Triple Threat Matchu i nagle cały ten feud stał się dla mnie o wiele lepszy po popatrzałem na niego pod względem podbudowy do Tag Team Matchu. Właśnie, dlatego wiele osób było rozczarowane. Tak naprawdę to ten feud nie był taki zły według mnie. Sądzę, że ten Tag Team Match może być świetną podbudową do walki na WrestleManię. Osobiście nie chce kolejnego feudu sióstr Bella więc Brie, która odwraca się od Nikki jest zbyt oczywiste i słabe jak dla mnie. Według mnie lepiej by było gdyby Paige przypięła mistrzynię co by doprowadziło do walki na Fast Lane, którą Paige by przegrała przez Nattie, która by ją zaatakowała i przeszła Heel Turn twierdząc, że ona też zasługuje na pas bo też pokonała Nikki i to w dodatku kilka razy. Na jakimś Raw mielibyśmy walkę Paige vs.Natalya o miano pretendenta, ale Nikki by je zaatakowała co by sprawiło Triple Threat Match na WrestleManie. Ale dodano by do walki jeszcze Brie, która odwróciła by się na jakimś Raw na siostrze bo Nikki była dla niej wredna od czasu Royal Rumble, gdzie tow Tag Team Matchu Brie cały czas kopano dupę, a Nikki tylko się patrzała i nic nie robiła. Nikki by weszła na końcu walki, jak sama by się zmieniła z siostrą chociaż przez cała walkę odmawiała zmiany i potem by została przypięta przez Paige. Brie pomogłaby Nikki jakoś na Fast Lane, ale ostatecznie to przez Nattie Paige by przegrała. Na jakimś Raw na początku marca albo pod koniec lutego siostry Bella zaczęłyby się kłóćić po przegranym pojedynku Tag Teamowym i Brie odwróciłaby się od siostry. Potem by ją pokonała w pojedynku i doszłaby do pojedynku na WrestleManii, czyli stałby się Fatal 4-Way Match. Według mnie jest to ciekawy feud, ale wątpię żeby WWE by na to wpadło. 
Mój typ: Paige & Natalya.

Szanse procentowe:
Paige & Natalya - 70%
The Bella Twins - 30%

Mam nadzieje, że Alicia Fox i Naomi jakoś zainterweniują w tej walce o pasy Tag Team co by mogło doprowadzić do Fast Lane i 6 Person Tag Team Matchu o te pasy. Na Fast Lane oczywiście Divy by zakończyły pojedynek, żeby sprawić to wydarzenie jeszcze bardziej specjalnym. 

To są nasze przewidywania nt. dzisiejszej gali. Oczywiście nie musicie się z nimi zgadać, ale fajnie jakbyście napisali swoje opinie nt. PPV. 

►Royal Rumble na żywo możecie obejrzeć na www.beat-down.pl
►Powtórka gali pojawi się na www.fight-poland.com
►Raport z Royal Rumble pojawi się po zakończeniu PPV. 

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Jake'm. Też nie chcę kolejnego feudu Bellasek. A wydaje mi się,iż Kharma mówiła,że ceni to co zrobiła w TNA ale nie chce tam wracać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła tak, ale już tam wróciła, jest tam chyba od trzech tygodni.

      Usuń
    2. Pfff..żałosne. A miałam nadzieję na jej powrót do WWE...

      Usuń
  2. Brie już jest heelką, więc przeszłaby face turn

    OdpowiedzUsuń