Raport SuperStars 23.01.2015

Cameron i Naomi rozdrapują stare rany. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Witam na SuperStars. W ostatnim odcinku byłe przyjaciółki znowu się spotkały w ringu. Jako pierwsza pojawiła się była gwiazda Total Divas Naomi, która w tanecznym stylu zmierza do kwadratowego pierścienia. Następnie pojawiła się jedna z moich ulubionych Div Cameron. „Girl Bye! All you got to do is watch me!“ uwielbiam to. Cameron już na początku wykiwała jakiegoś gościa z widowni. Mamy gong.

Cameron vs.Naomi

Nie można się dziwić Cameron, że spogląda w lusterko i nie chce przestać. Sędzia próbował ja do tego namówić, ale otrzymał jasną odpowiedź „Zamknij się! Patrzę na siebie!“ Naomi już miała dość czekania i gdy Cameron schyliła się przy linach, aby odłożyć lusterko, ale jeszcze w nie raz spoglądnąć to Naomi kopnęła ją prosto w tyłek i Heelka otarła twarzą o liny! To było świetne. Cameron krzyczy głosem jak z horroru „Jaja sobie teraz robisz?!? Żartujesz sobie?!?“ Widać, że Cameron zaczęła krwawić przez tą linę. Heelka biegnie i otrzymuje dwa Dropkicki. Naomi unika Clotheslinu i wymierza Spinning Back Elbow. Cameron musiała uciec z ringu i obejrzeć swoją twarz w lusterku. Faceka nie mogła już czekać i wymierzyła jej Baseball Slide w twarz. Heelka wstaje i otrzymuje Front Baseball Slide w swoją twarz. Cameron bierze swoje lusterko i mówi, ze ma to gdzieś i sobie idzie. Naomi podążyła za nią i z zaskoczenia otrzymała Clotheslinea! „Zamknij się!“ krzyczy Cameron do sędziego po czym wrzuca rywalkę do ringu. Heelka wymierza kopniaka i zakańcza akcję pięknym szpagatem. 1..2..Kick Out! Cameron uderza twarzą przeciwniczki o matę i krzyczy „Co Naomi? Myślisz, że możesz bawić się z moją twarzą?!?“ Kolejne kopnięcia dla Faceki. Irish Whip w narożnik i Spinning Facebuster dla Naomi. 1..2..Kick Out! Cameron umieszcza oponentkę na linach i przy pomocy kolan dusi ją tam. Heelka znowu krzyczy po czym popycha nieprzyjaciółkę na matę i zapina Chicken Wing. Wyraźnie widać, że gwiazda Total Divas krwawi, ale nie poddaje się. Naomi próbuje kopnąć rywalkę w głowę, ale jej noga nie może się wygiąć tak daleko. Faceka wstaje, ale zostaje popchnięta na liny. Naomi biegnie i wykonuje Lou Thez Press. Divy wstają i Cameron wymierza Clothesline. 1..Kick Out! Widzimy piękny Surfboard dla Faceki, która jest dopingowana przez publiczność. Próba powrotu na nogi, ale Heelka sprowadza ją do parteru za włosy. Sędzia mówi do Cameron, żeby nie łapała ja za włosy jednak ta karze mu się zamknąć. Sędzia mówi, żeby zeszła mu z twarzy za co zostaje mu pokazany znak Girl Bye. Heelka biegnie w stronę narożnika, gdzie jest jej rywalka. Łapie jej nogi, posyła na liny i otrzymuje kopniaka w głowę. Clothesliny od Faceki i kilka uderzeń w twarz. Irish Whip w narożnik, ale skontrowany. Naomi skacze po linach i wykonuje Bootylicious! Cameron wstaje i znienacka otrzymuje Rear View! 1..2..3!
Zwyciężczyni: Naomi
 
Naomi świętowała zwycięstwo.

Podobał mi się ten pojedynek. Początek był świetny. Cieszy mnie to, że Cameron krwawiła i kontynuowała pojedynek. Może tylko obdarła sobie twarz, ale krew to krew ludzie. Cieszy mnie również, że wykonała jakieś ruchy jak Spinning Facebuster. Według mnie to to był najlepszy pojedynek w tym tygodniu.

Na SuperStars pojawiła się również Rosa Mendes ze swoim chłopakiem Fandango, który miał walkę z Carą. Rosa świetnie odgrywa swoją rolę menadżerki. Nawet weszła na krawędź ringu i rozproszyła Sina co pozwoliło jej chłopakowi mu go zepchnąć. Widownia krzyczała „You can’t dance!“ przez co Rosa się z nimi trochę kłóciła. Fandango wygrał i myślę, że to dzięki Rosie. 



Co sądzicie o Cameron? Mi przypomina Meline

4 komentarze:

  1. Oj muszę przyznać że Cameron to świetna Heelka robi wszystko by za nią publiczność nie przepadała , a jak się drze "Zamknij Się! !! Jaja se robisz??!!". Moje serce zawsze jest z Faceowymi DIVAMI ale Cameron mimo że jest heelką to ją lubię tak samo jak Bella Twins. Cameron jest bardzo ładna podoba mi się jej wygląd bardzo dobrze jej w blondzie ma świetnie dopasowany do siebie theme. Oglądałam ten pojedynek wczoraj o północy i widziałam jak Cameron krwawiła to było coś w dobrym pojedynku Div. Melina kiedyś była moją ulubioną Divą do póki nie poznałam AJ LEE. Dlaczego Cameron ci przypomina Meline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo krzyczy w stylu Meliny i zaczyna używać takich ruchów, które kiedyś były typowe dla Meliny np. Spinning Facebuster czy kopniak, który przechodzi w szpagat

      Usuń
  2. Cameron jest dziwna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nie. Fajna jest,ma super gimmick,theme song,ring gear i powinna dostać jakiś push.

    OdpowiedzUsuń