Raport SuperStars 04.12.2014

Australia kontra Anglia - Kto okaże się lepszy? Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Witam w raporcie z SuperStars. W dzisiejszym odcinku otrzymaliśmy powtórkę z pierwszego specjalnego odcinka NXT na żywo ponieważ Emma  zmierzyła się z Paige! To jest wspaniały przykład dlaczego nie chcę, aby Chrlotte czy Sasha Banks przeszły już do głównego rosteru. Nie ma dla nich miejsca i po paru tygodniach skończyłyby na SuperStars. Tak wiem, Paige posiadała tytuł dwa razy zanim się tu dostała, ale spójrzcie na Emme. Zmarnowany talent i nic więcej. Jako pierwsza pojawia się Paige. Cieszy mnie fakt, że obie panie dostały reakcje od widowni. Podoba mi się jej charakter. Nie wiem czemu, ale przypomina mi Victorie. Następna pojawiła się Emme oczywiście wykonując swój taniec. Podczas wejścia do ringu Emma wzięła kurtkę Paige i wydawało się, że ją ubierze, ale tylko ją przestawiła. Słyszymy gong.

Emma vs.Paige
Australijka dalej wykonuje swój popisowy taniec dopóki Paige nie straszy jej. Brytyjka śmieje się z rywalki po czym łapie za nogę Emmy gdy ta próbował uciec. 
Australijka próbuje chwycić się materiału przy ringu, ale Heelka psuje jej plany. Emma odpycha przeciwniczkę nogami. Paige lekko popycha nie przyjaciółkę i śmieje się. Brytyjka próbuje uderzać pięścią, ale Emma uchyla się i popycha nieprzyjaciółkę. Brunetka wymierza Clothesline, ale pudłuje i zostaje zaskoczona Shoulder Blockiem. 
Roll Up z mostkiem. 1..2..Kick Out! Irish Whip w narożnik i Paige zostaje wepchnięta do narożnika. Australijka próbowała zapiąć Dil-Emma, ale brunetka nie dała się podejść i kopnęła oponentkę w okolice klatki piersiowej. „Mój dom!„ krzyczy Paige po czym idzie po rywalkę i wrzuca ją do ringu. Kopniak dla blondynki i Paige pokazuje swoją biseksualną stronę i atakuje Headbuttami. 1..2..Kick Out! Brunetka zapina Chicken Wings. 
Widownia dopinguje Australijkę,która zostaje sprowadzona do parteru za włosy. „Mój dom!“ krzyczy Paige i idzie z rywalką do lin. Ciosy kolanem w klatkę piersiową i typowy krzyk od Brytyjki. 
1..2..Kick Out! Irish Whip w narożnik i Paige natrafia na kopnięcie w twarz. Dwa Clothesline od Emmy i jeszcze jedno powalenie. Irish Whip w narożnik, ale skontrowany. Blondynka zapina Dil-Emma! Emma przygotowuje się i wykonuje Emma-mite Sandwich! 1..2..Kick Out! Panie wracają na nogi i Paige wymierza Clothesline, ale zostaje zaskoczona School Boy Roll Upem. Sędzia nawet nie odlicza, ponieważ Brytyjka kontruje i kopię rywalkę w gardło. Pora na PTO! Emma odklepuje!
Zwyciężczyni: Paige
Paige świętuje w ringu i posyła komuś buziaka.
Całkiem niezły pojedynek. Panie dobrze znają swoje rywalki, więc nie dziwi mnie to że sobie poradziły. Emma według mnie jest trochę monotonna w ringu. Mam wrażenie, że nie dodaje nic do swojego arsenału. Podoba mi się charakter Paige od czasu Hell In A Cell. Nie dziwi mnie jakoś fakt, że Paige jest na SuperStars. Wiadomo, że skoro siostry Bella są na szczycie dywizji to sprawy nie wyglądają za dobrze. 



To na tyle. Przepraszam za małe opóźnienie, ale miałem problemy z internetem. Zachęcam do przeczytania raportu z NXT i SmackDown, które powinny się za niedługo pojawić. Za tydzień nie będzie walk na SuperStars ponieważ WWE robi „Best Matches of 2014“ 

Jakie walk Div z SuperStars umieścilibyście na liście najlepszych pojedynków z tego roku?

1 komentarz:

  1. Ale Paige i Emma się przyjaźnią poza ringiem. Nie chciałabym być Heelką ale zdecydowanie z tych pań wolę Paige bo lepsza w ringu bardziej doświadczona i jak na mój gust ładniejsza. Emme lubie i tak wogóle jest fajna zabawna w ringu ale powinna walczyć lepiej bo gimick ma słaby.

    OdpowiedzUsuń