Raport NXT 04.12.2014 - „Wieczór, w który Sasha postawiła kropkę nad 'i'“

Divy w NXT nigdy nie zawodzą. Kliknij ::Czytaj więcej::

Witam was serdecznie na NXT. Ten odcinek rozpoczynamy pojedynkiem Div. Pojawia się NXT Women’s Champion Charlotte, która za tydzień zmierzy się z Sashą Banks o mistrzostwo kobiet. Jej przeciwniczką jest pani ze scen niezależnych, która jest świetna i mogę to powiedzieć z ręką na sercu, że nie pokazała całego swojego potencjału w tym pojedynku. Nazywa się Mia Yim. Jeszcze przed pojedynkiem fani chantują jej imię
Słyszymy gong

Singles Match: Mia Yim vs.Charlotte

Zapięcie i mocny cios w plecy dla Yim. Mistrzyni wpycha rywalkę w narożnik i uderza ją w plecy. Charlotte znowu próbuje wepchnąć nieprzyjaciółkę do narożnik, lecz ta blokuje i wyprowadza cios łokciem i Back Kick. Irish Whip i mocne uderzenie kolanem dla Yim.

Hangman Neckbreaker i Natural Selection!
1.2..3!
Zwyciężczyni: Charlotte

Mistrzyni świętuje, ale nagle pojawia się The Boss of NXT z mikrofonem. „Imponujące, imponujące Charlotte, dobra robota, a teraz oddaj mi mój tytuł bo i tak cię pokonam“ Charlotte zaproponowała, aby zmierzyły się już teraz jednak Sasha miała coś do powiedzenia na ten temat „Chyba nie, bo ty nie mówisz mi co mam robić kochanie. Zrobię to kiedy będę gotowa i zachowam to na NXT Takeover“ Charlotte zaczęła krzyczeć „Ratchet“ (kobieta,która myśli że wszyscy faceci się w niej kochają a tak nie jest) „Serio ja jestem ratchet? Ja jestem ratchet? Myślisz, że jesteś specjalna bo masz na nazwisko Flair.“ (Flair po polsku oznacza „talent") Zgadnij co. Mam więcej talentu w moim jednym, małym paluszku niż ty w twoim całym ciele. W istocie mam więcej talentu niż ty i twój mały tatulek razem wzięci. Więc po tym jak cię pokonam Charlotte to skończysz jak nieudacznik zupełnie jak twój żałosny, stary tatuś.Wooooooow!“
Sasha zaczęła przedrzeźniać Rica i nagle przyszła Bayley z kulą po zeszło tygodniowym ataku wykonanym przez Team B.A.E. „Hej Sasha. Charlotte ci tego nie powie, ale ja tak. Może być zamknęła swoją głupią twarz?!?“ Sasha kopnęła w kulę Bayley oraz w chorą nogę brunetki! 

Mistrzyni ruszyła na pomoc przyjaciółce co spowodowało, że Banks uciekła. Charlotte pomogła Bayley i nagle powróciła Banks i chciała zaatakować ją,ale została złapana! „Dajcie mi tu sędziego!“ krzyczy Charlotte i wrzuca Banks do ringu. Sasha zaczęła błagać o litość, lecz nagle przybiegła Becky Lynch i rozproszyła mistrzynię. Charlotte uderzyła ją i została zaskoczona Backstabberem od Sashy Banks! 
 Sasha wzięła tytuł i krzyknęła „Woooow!“ 

Moje wrażenia:
- Sasha wygląda świetnie z tytułem i podobało mi się to co zrobiła z koszulką Charlotte
- Charlotte jest brzydka i nie umie grać
- Bayley jest najlepszą osobą, aby zostać zaatakowaną bo fani cię automatycznie znienawidzą
- Becky dobrze odwaliła swoją robotę
- WWE musi zatrudnić Mia Yim i Blue Pants
- śmieszy mnie ten fakt, że dziewczyny ze scen niezależnych dostają większe poparcie od widowni niż Charltote czy Carmella
- Sasha mus i wygrać tytuł
- Charlotte ma strasznie nudne ruchy w jej arsenale i pokazuje je w każdym pojedynku
- Jej finisher jest slaby i wygląda jakby w ogóle przeciwnika nic nie zabolało

- Ten segment był świetny i było to coś nowego. NXT jest bardzo dobre, ale nudzą mnie pojedynki jednoosobowe i czasem drużynowe. Było to coś świeżego i mam nadzieje, że będzie się to działo częściej 



Na NXT była również Natalya u boku swojego męża Tysona Kidda. Kidd wziął udział w pojedynku drużynowym i przegrał.



Dzięki za czytanie raportu i zapraszam do przeczytania innych :)

Kto wygra? Sasha Banks czy Charlotte?

1 komentarz:

  1. Oj Charlotte ma dużą konkurencję jeśli chodzi o Sashe bo ona strasznie mocno bije i myśle że to ona może zdobyć tytuł NXT Womens Champion. Ona jest okropna ale ładniejsza od Charlotte chociarz Córka Flaira też nie jest wcale brzydka. Jak dla mnie to Sasha wygra ten pojedynek chociarz ja zawsze jestem za faceowymi Divami. Na ten tytuł zasługuje moja ulubienica NXT Bayley.

    OdpowiedzUsuń