Zapowiedź RAW 17.11.2014

Aby przeczytać zapowiedź kliknij ::Czytaj więcej::
Nikki Bella na ostatnim RAW pokazała , że pragnie zdobyć tytuł Divas. Po tym jak Mistrzyni pokonała Brie, Nikki weszła do ringu i zaatakowała Lee w ostateczności wyprowadzając Rac Attack. Bella sięgnęła jeszcze po pas i pozowała nad leżącą mistrzynią. Jaki kolejny chytry plan planuje Nikki? A może to AJ ma coś w zanadrzu i dziś zobaczymy jej dominację  ? Trzeba pamiętać, że Nikki ma po swojej stronie służącą Brie, która wykona każde powierzona zadanie. AJ na pewno ma pod górkę, ale jestem przekonany, że łatwo nie odda tytułu. Osobiście na RAW liczę na jakąś wymianę zdań, oraz "brutalny" brawl.
Nie wiem jak was , ale zastanawia mnie co z feudem Paige - Alicia. Panie stoczyły już walkę na RAW i tak jakoś wydaje mi się, że feud się zakończył...Nie widzę oponentki dla Paige na Survivor Series , oprócz Alici. Anty Diva jest zapowiedziana na tę galę, także zobaczymy co z tego wyjdzie. Szczerze mówiąc więcej oczekuje od feudu Fox-Paige, niż tego o tytuł Divas. 

Macie jakieś przewidywanie odnośnie RAW?

Kilka informacji:
RAW na żywo możecie obejrzeć na  www.beat-down.pl
Raport z RAW pojawi się jutro na DivasWorld, w okolicach godziny 18. (Być może wcześniej)

2 komentarze:

  1. Ja też więcej oczekuje od feudu Paige-Fox niż AJ-Nikki . Jak się dowiedziałam,że AJ rozpocznie feud z Bellą to myślałam,że się załamie . Powtórka z rozrywki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiście by było jak rozwineli feud Paige i Fox! Na Aj już się patrzeć nie da xd

    OdpowiedzUsuń