Nikki Bella odpowiada na krytykę

Nikki Bella dodała wpis na Facebooku, gdzie zamieściła wypowiedź dla jej krytyków.

"Nie muszę Ci mówić, jak ciężko pracowałam. Nie muszę mówić ile godzin , potu, krwi, łez w to włożyłam. Nie muszę opowiadać całej historii , bo Ty nadal będziesz mnie krytykował. Mój sen mógł zacząć się później niż twój, ale nie możesz mi tego odbierać. Mówisz o mnie złe rzeczy a tak na prawdę mnie nie znasz. Nie mogę być Twoim ulubieńcem internetu , jestem nieustraszona. Bycie nieustraszoną zaprowadziło mnie tam gdzie jestem teraz. 8 lat a ja w ciąż tu jestem. To dowód , że jestem twarda"

13 komentarzy:

  1. Zapomniała chyba wliczyć te odejście i przerwę kiedy rzuciła wwe żeby robić karierę aktorską która swoją drogą jej nie wyszła i szybko musiała wracać do wrestlingu z podkulonym ogonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie zmienia faktu, że jej umiejętności ringowe są na poziomie bardzo dobrym. Zasługuje na pas i mam nadzieję, że go zdobędzie właśnie na SS.

      Usuń
    2. Będę klękać i dziękować bogu 24h jak ona zdobędzie pas

      Usuń
    3. Niestety, ale nie jest lepsza, od takiej Natki, Paige, AJ czy Alicii. Jest modelką i to właśnie ten zawód będzie stawiała na pierwszym miejscu. Tak naprawdę jest w dablju tylko dla TD, które uczyniło ją gwiazdą TV. Niestety, ale taka jest prawda. #dealwithit

      Usuń
    4. W sumie też masz rację, ale każdy ma dość oglądania 2 roku aj jako divas champion.

      Usuń
    5. Jak AJ odejdzie i już nie wróci będziecie się cieszyc ?

      Usuń
    6. Tęsknić na pewno nie będę xD

      Usuń
    7. Niestety, ale nie jest lepsza, od takiej Natki, Paige, AJ czy Alicii. Jest modelką i to właśnie ten zawód będzie stawiała na pierwszym miejscu. Tak naprawdę jest w dablju tylko dla TD, które uczyniło ją gwiazdą TV. Niestety, ale taka jest prawda. #dealwithit'' - Czy aby na pewno mówisz o Nikki? Może i są lepsze divy, ale jest trafną pretendentką do tytułu.

      Usuń
    8. Tak na pewno nie ma innej Nikki w WWE. Lepszą pretendentką byłaby już taka Natalya, WRESTLERKA, która swoim ring skilem kladzie na łopatki twoją Belle MODELKE, a miała pas tylko raz! Żałosny jeden raz.

      Usuń
    9. Po pierwsze: Ona nie jest moją Bellą.
      Po drugie, faktycznie, lepszą pretendentką byłaby Natalya, ale nią nie jest.
      Co ma to do rzeczy, że pas miała raz?
      A po trzecie: Nie bulwersuj się.

      Usuń
    10. Nie twoja Bella, ale masz jej awatar :)

      Usuń
    11. Na awatarze Asha jest Brie a nie Nikki....co nie ? xD

      Usuń
    12. To pokazuje jaki on/ona jestem rozgarniety, nie umie odróżnić Nikki od Brie a pieprzy 3 po 3 xD

      Usuń