Wywiad Rosy Mendes z E! Online

Rosa Mendes mówi o swoim powrocie do WWE i swoim porodzie. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Rosa Mendes mówiła ostatnio z E! Online na temat swojego pierwszego dziecka, dziewczynki Jordan, która przyszła na świat kilka tygodni temu. Rosa za niedługo powraca na siłownię i optymistycznie spogląda na swój przyszły powrót do WWE, lecz nie jest jej śpieszno. Rosa powiedziała:
„Czas spędzony z Jordan sprawia mi przyjemność. Oczywiście nie mogę się doczekać aż powrócę do pracy i wejdę do ringu i zobaczę wszystkich, ale teraz mam zamiar wychować ją i być dobrą mamą i najlepszą jaką mogę być. Teraz chcę się skoncentrować na niej. Nie omawialiśmy jeszcze z WWE kiedy powrócę ponieważ byłam pierwszą ciężarną Divą więc to nigdy nie miało przedtem miejsca. Więc WWE i ja dopiero się uczymy w tej nowej sytuacji. Więc będę gotowa do powrotu kiedykolwiek będą mnie potrzebowali“
Rosa również powiedziała, że przywitanie Jordan na świecie będziemy mogli obejrzeć w Total Divas:
„Mój poród, a właściwie ja przed porodem i takie rzeczy będą na show. Nie mój faktyczny poród, ale sceny ze szpitala i wszystko“

0 komentarzy | Napisz: