Wywiad Nia’i Jax z The Miami Herald

Nia Jax mówi o trenowaniu w Performance Center, o NXT oraz wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

NXT Diva Nia Jax mówiła ostatnio z The Miami Herald, aby zareklamować NXT. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem. Poniżej tylko jego przetłumaczona część. 

O trenowaniu w NXT:
„Wszystko jest niesamowitym wyzwaniem pod względem fizycznym. Największym wyzwaniem,głównie dla mnie jest przyjmowanie ruchów, nauczenie się, aby zaufać swojemu ciało oraz, aby zaufać komuś innemu ze swoim ciałem, kiedy uczymy się jak robić Bodyslamy i Suplexy oraz jak odpowiednio kogoś kopnąć mając pewność, że nikomu się nic nie stanie. Na początku dla mnie zwykłe przewroty w przód były dużym wyzwaniem“
O pracy w Performance Center:
„Jest dziwacznie ponieważ jest nam poświęcane dużo uwagi od kilku bardzo utalentowanych ludzi w Performance Center. Kiedy po raz pierwszy tam byłam to się wzruszyłam i nie mogłam uwierzyć, że Sara Del Rey i Matt Bloom i inni gościnni trenerzy będą ze mną pracować. Trener Regal przychodzi i zaskakuje nas za każdym razem. Niesamowicie jest tam być“

0 komentarzy | Napisz: