Wywiad Jacqueline z Fox Sports

Przyszła Hall of Famerka mówi o swojej emeryturze, obecnych Divach, usłyszeniu po raz pierwszy wielkich wieści i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Była WWE Women’s Champion Jacqueline mówiła ostatnio z FOX Sports o byciu wprowadzoną do WWE Hall of Fame. Poniżej kilka jej wypowiedzi.

FS: Jaka była twoja pierwsza reakcja kiedy usłyszałaś od WWE, że zostaniesz wprowadzona do Hall of Fame w swoim rodzinnym stanie?
Jacqueline: Byłam wniebowzięta. To prawdziwy zaszczyt, najwyższy jaki można otrzymać w WWE i w dodatku w moim rodzinnym mieście...to wiele dla mnie oznacza

FS: Czy są jakieś WWE Divy w tym momencie w rosterze, które Ci siebie przypominają?
Jacqueline: Myślę, że Naomi i Sasha Banks są całkiem twardymi kobietami. Ale w WWE jest teraz wiele utalentowanych zawodniczek w tym momencie. Naomi w pewnym stopniu przypomina mi mnie albo Jazz. Jest wiele utalentowanych kobiet. Myślę, że to dzięki trenerom.

FS: Czym się zajmowałaś odkąd twoja kariera w ringu się uspokoiła?
Jacqueline: Dla pewności, nie jestem na emeryturze. Nie jestem po prostu teraz aktywna. Jestem cały czas zajęta. Jeśli okazja się nadarzy to jestem gotowa zawalczyć już teraz w ringu. Mogę być trochę zardzewiała, ale tego się nie zapomina. To po prostu się w sobie ma, tego się nie zapomina...Dbam o to by być czymś zajęta. Maluje teraz obrazy i rysunku. To mnie całkowicie pochłania.

0 komentarzy | Napisz: