Wywiad Carmelli z Fansided

The Princess of Staten Island mówi o byciu menadżerką Enzo i Cassa, o NXT Women’s Championship i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Carmella mówiła ostatnio z Fansided. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem, a poniżej przetłumaczoną jego część. 

O zmianie z bycia menadżerką do bycia zawodniczką:
„Byłam cheerleaderką przez większość swojego życia i wychodzenie do widowni z chłopakami jest ogromną zabawą. Dobrze się dogadujemy i są moimi przyjaciółmi. Teraz role się odwróciły troszeczkę. Zamiast dopingowania tylko Enza i Cassa oni również mogą dopingować mnie i zobaczyć co potrafię. Rolę zdecydowanie się odwróciły. Muszę pokazać za każdym razem na co mnie stać i pokazać widowni, że potrafię być kimś więcej niż tylko menadżerką“
O NXT Women’s Title i ciężkiej pracy:
„Zdobycie NXT Women’s Championship byłoby świetna. Oglądanie Bayley, która jest moim najlepszym przyjacielem oraz tych, którzy mnie tak wiele nauczyli, gdybym zdobyła ten tytuł pewnego dnia to chciałabym, aby było to w walce właśnie z nią. Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w wrestlingu pomimo faktu, że mój ojciec był zapaśnikiem, ale bycie tancerką i cheerleaderką nie jest tym samym co walczenie w ringu. To jest zasługa naszych trenerów w Performance Center oraz ciężkiej pracy, którą w to wkładam. Ciężka praca doprowadziła mnie do tego miejsca i będę dalej wkładać w to swój czas oraz swój wysiłek, aby dotrzeć do moich marzeń“

0 komentarzy | Napisz: