Informacje o powrocie Evy Marie

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Jak wiadomo na ostatnim Raw na główny roster powróciła Eva Marie atakując Lane i tym samym dołączając do drużyny Total Divas w 10 Divas Tag Team Matchu na WrestleManii. Jak również wiadomo powrót Evy nie został ciepło odebrany przez inne członkinie obsady reality show ani widownie.

Wierzcie lub nie, ale według Dave’a Meltzera szefowie WWE spodziewali się, że publiczność w Brooklynie się ucieszy gdy usłyszą muzykę Evy Marie i ciepło ją przywitają. Sądzili również, że to wygwizdywanie i buczenie na Evę było tylko w NXT.

11 komentarzy:

  1. Wiecie co? Ci szefowie to ja mam wrażenie jakby byli z kosmosu. Cóż ja jak zobaczyłem to coś czerwonego to powiem szczerze że, miałem ochotę odpuścić ale obejrzę z szacunku dla Brie Bella.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądne ta walkę tylko dla tego , ze walczy Fox,Paige,Nattie i Brie. Lepiej by było gdyby był to był handicap match

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie to przez nią team Total Divas przegra..

    OdpowiedzUsuń
  4. Likwidują Divas Championship, a wprowadzają Women's Championhip! Nie będzie już Div tylko Womens :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto ci tak powiedział ?

      Usuń
    2. One woman
      more women

      jaki kuźwa womens :v

      Usuń
    3. Women's Division - dywizja kobiet, przydawka (Czyj, czyja, czyje) :)

      Usuń
  5. A dlaczego niby Panie nie mogły by mieć dwóch singlowych tytułów? Divas i Womens ? Dla mnie to by było najlepsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie i tak mają rozdzielić brandy więc pas div mógłby być na raw a womens na smackdown przynajmniej byłaby jakaś rywalizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. odnosilem sie do ostatniego wyrazu bez apostrofu, sorry za czepialstwo Jake ;D

    OdpowiedzUsuń