Zapowiedz TakeOver: Respect 2015

Aby przeczytać moje przewidywania co do nadchodzącej gali kliknij "przejdź dalej"

Sasha Banks vs.NXT Women’s Champion Bayley - First Ever NXT Women’s Championship Ironman Match

Jake Wilson:
Ekscytuje się gdy tylko myślę o tym pojedynku. Panie tworzą historię i to w walce wieczoru gali. Przez to jedno zdanie mam gęsią skórkę. Dodając do tego fakt, że zawodniczkami są Bayley i Sasha, które w Brooklynie wykręciły takie mistrzostwo jest spełnieniem marzeń każdego fana kobiecego wrestlingu. Ich feud nie jest jakiś zajebisty typu AJ i Kaitlyn, ale w NXT bardziej się właśnie liczą pojedynki, a panie wykręcą jakieś kolejne mistrzostwo tylko nie wiem jakim cudem uda im się pobić swoje zeszłe starcie. Spodziewam się czegoś najbardziej rewelacyjnego i wiem, że to zobaczymy. Co do wyniku to myślę, że Bayley obroni pas co jest dosyć oczywiste. Sasha już mówiła o zdobyciu pasa Div na Raw, na którym komentatorzy naprawdę się postarali i podbudowali tę walkę. Czytałem gdzieś, że nowa Diva może zadebiutować na TakeOver. Może Nia Jax? Amanda? Red Pants? Mój typ - Bayley

Szanse procentowe:
Bayley - 75%
Sasha Banks - 25%

Asuka vs.Dana Brooke

Jake Wilson:
Widzę kilka zalet w tym pojedynku. Pierwszą z nich jest to, że mamy dwie walki pań na TakeOver, a kolejną jest to, że jest to debiut Asuki. Trzecią z nich jest ta, że nie ma w nim Evy bo kręci Total Divas we Francji. Jednak gdy myślę o tym pojedynku to od razu rzuca mi się na myśl największa moim zdania wada tego całego starcia - Dana. Myślę, że nie powinna to być ona tylko Emma. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że jest to TakeOver oraz to, że nigdy tak naprawdę nie dostała swojej szansy. Chociaż z drugiej strony skoro najprawdopodobniej będzie to zwyczajne podłożenie się Asuce to może i Dana jest odpowiednim wyborem, a Emme zachować na później. Skoro o niej mowa to nie mogę się doczekać co Asuka nam pokaże. Nigdy nie widziałem jej w akcji, ale słyszałem o niej wiele ciekawych rzeczy. Walka może zakończyć się w dwa sposoby. Albo Asuka wygra i tyle. Albo Asuka wygra poprzez dyskwalifikację bo Emma ją zaatakuje. Nie byłoby tak złe i podbudowało by ich przyszłą walkę. Tak czy siak...Mój typ - Asuka

Szanse procentowe:
Dana Brooke - 2%
Asuka - 98%

Show możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.
 
Jakie są wasze przewidywania dotyczące TakeOver: Respect? Kto jest waszą faworytką?

0 komentarzy | Napisz: