Zapowiedz Night Of Champions 2015

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Divas Champion Nikki Bella vs. Charlotte - Divas Championship Match

Jake Wilson:
Prawdę mówiąc nic mnie to nie obchodzi. WWE się stara, ale ja tego wcale nie kupuje. Nie jestem podekscytowany tą walką ani trochę. Nie jestem w ogóle podekscytowany całym tym feudem. Na Raw panie moim zdaniem udowodniły, że nie mają zbyt dobrej chemii. Charlotte niestety nie jest gotowa na bycie mistrzynią. Ma dziwny mic skill, w ringu jest świetna, osobowość też ma dziwną, a o nepotyzmie już nie wspomnę. Mam tylko nadzieje, że nudne panowaniu Nikki się skończy. Wybieram mniejsze zło. Mój typ - Charlotte

Szanse procentowe:
Nikki Bella - 49,8%
Charlotte - 50,2%



Hustle:
Tak samo jak Jake'a ta walka mnie jakoś nie jara. Myślałem, że ta cała rewolucja wypadnie o wiele lepiej. Sam feud Belli z Charlotte..też mnie jakoś nie przekonuje. Nie chce sie rozpisywać więc...chciałbym , żeby Nikki w końcu utraciła złoto. Przyda się odświeżenie..bo to panowanie jest bardzo nudne. Najgorszym możliwym scenariuszem będzie jeżeli Charlotte wygra pas po tym jak Nikki zostanie zdyskwalifikowana. Na RAW panie nie dały jakiejś świetnej walki..nie było w niej praktycznie emocji, dlatego też nie licze na wiele podczas PPV. Mój typ - Charlotte

Szanse procentowe:
Nikki Bella - 48%
Charlotte - 52%

Show możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.
Jakie są wasze przewidywania dotyczące Night Of Champions? Kto jest waszą faworytką?

3 komentarze:

  1. Mam nadzeję, że wygra Szarlotka, postawilem na nia w bukmacherze.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2015 jest najgorszy pod względem div, a tak pięknie się zapowiadał miał to być rok Natie ale ona wolała zająć się swoim mężulkiem -.-

    OdpowiedzUsuń