Wywiad Bayley z WWE.com

 
 Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

 Nie dawno ukoronowana NXT Women’s Champion Bayley mówiła ostatnio z WWE.com na temat swojego wielkiego zwycięstwa w Brooklynie. Mistrzyni powiedziała:

„Mogłam tylko płakać. Płakałam przez te wszystkie rzeczy, które pokonałam, aby się tu dostać, przez to jak się tu dostałam, z kim tam byłam, ile osób tam było z nami, jak ważne to było i ponieważ dosłownie żyłam swoim marzeniem“

„To był wielki zaszczyt. Wielkim osiągnięciem było to, że federacja zaufało mi w takim momencie. Sasha i ja jesteśmy oficjalnie częścią historii.“

„W ostatnich dwóch pojedynkach o mistrzostwo czułam jakbym zawiodła wielu fanów, którzy we mnie wierzyli ponieważ nie mogłam wygrać. Czułam jakby moja rodzina mi współczuła ponieważ nie mogłam wygrać tego wielkiego starcia. Musiałam im udowodnić oraz sobie, że mogę spełnić swoje marzenia“

„Byłam pewna siebie zanim wyszłam, ale strasznie zdenerwowana. Nie mogłam nawet obejrzeć tego proma, które podbudowywało cały nasz pojedynek ponieważ tak bardzo się przejmowałam“

„To był jeden z najpiękniejszych momentów w moim życiu. To być może był najbardziej magiczny moment jaki przeżyłam w wrestlingu oraz w życiu. Niesamowite było słuchanie reakcji widowni. Było to coś czego wcześniej nie słyszałam. Po pojedynku Vince McMahon uścisnął nam dłonie. Wszyscy nas ściskali. Triple H, Stephanie McMahon i nawet moja najbardziej ulubiona Diva Lita byli tam i mówili nam jak bardzo są dumni. To było po prostu piękne“

„Chcę, aby każda osoba z marzeniem wiedziała, że nie ważne co się stanie - twoje marzenie jest osiągalne. I możesz go osiągnąć w swój własny sposób, w taki, w który wierzysz. Nikt nie może zaprzeczyć twojemu sercu. Brzmi to tandetnie, ale Sasha Banks i ja miałyśmy to samo marzenie odkąd miałyśmy 10 lat i wrestling nas zbliżył, abyśmy mogły udowodnić, że wszystko czego chcesz jest osiągalne. I może to być bardzo magiczny moment. Musisz tylko w siebie uwierzyć“

0 komentarzy | Napisz: