Sunny vs. Tom Prichard w sieci

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Ostatnio w sieci rozpoczęło się coś w stylu wojny pomiędzy Hall of Famerką Sunny i Dr. Tomem Prichardem, którego Sunny była kiedyś menadżerką gdy ten był częścią The Bodydonnas z Chrisem Candido. Tom wyraził ostatnio swoją opinię na temat Sunny mówiąc:
„Ja odpowiadam za siebie, ty odpowiadasz za siebie, Sunny odpowiada za samą Sunny. Wiele się działo w jej życiu, ale kiedy byliśmy razem jako drużyna z Chrisem, mogła być całkiem wredną osobą. Po prostu nie była miła. Nie życzę komuś krzywdy czy źle komukolwiek, ale jak widać karma kiedyś w końcu ugryzie cię w tyłek. Nie podoba mi się to co się jej stało, według mnie nikt nie powinien przez to przechodzić, ale jeśli ktoś był na leczeniu więcej niż 5 razy to wiesz, że jest tam kilka osób, które mówią o tych nieszczęśliwych duszyczkach, których nie idzie pomóc. Jest kilka takich osób, wiem bo byłem tak trzy razy. Rozumiem to. Sunny musi pomóc samej sobie. Jeśli musi to być pod nadzorem to ona potrzebuje nadzoru. Potrzebuje pomocy, powinna chodzić na leczenie, potrzebuje wokół siebie ludzi. Potrzebuje sponsora, potrzebuje wsparcia. Ale musisz tego chcieć i musisz chcieć to robić. Szkoda mi jej, ale w tym samym czasie musisz wypić to piwo, które sobie nawarzyłeś. To nic dobrego. Nie życzę jej źle, ale nie była zbyt miłą osobą“

Wygląda na to, że Sunny odpowiedziała na komentarze swojego byłego partnera z drużyny. Sunny napisała:
„Dowiaduje się jak co raz więcej i więcej FAŁSZYWYCH osób miałam przed sobą przez te 20 lat. Myślałam, że są moimi przyjaciółmi, prawie rodziną. Ale to nic. Tylko zaczekaj aż spotkam się z tobą następnym razem twarzą w twarz...Nie będzie ładnie #TalkBehindMyBack #PhonyToMyFace #NoBallsToBeReal #Pussies #You’llGetWhatsComingToYou“

Napisała również to:
„OSTATNIĄ rzeczą jaką można o mnie powiedzieć to to, że jestem fałszywa w stosunku do kogokolwiek. Wszyscy, którzy znają mnie wiedzą o tym. Jestem brutalnie szczęśliwa i powiem Ci tak jak jest. Jeśli cię nie lubię to się z tobą nie zadaje. Koniec. Nie zachowuje się jak twój przyjaciel kiedy nim nie jestem“

Jak na razie Tom nie odpisał na komentarze Sunny.

0 komentarzy | Napisz: