Sunny komentuje ostatnie newsy na swój temat

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Pisaliśmy wcześniej jak to WWE nie jest zadowolone z tego co robi ich Hall of Famer Sunny. Chodzi im głównie o to, że rozbiera się na Skype i o ostatnie problemy z jej jazdą pod wpływem alkoholu.

Sunny napisała to dzisiaj na swoim Facebooku:
„Zgadnijcie co?? Strony z „newsami o wrestlingu“ znowu się uwzięły! Teraz „podają“, że WWE jest ze mnie niezadowolone z powodu wyboru mojej obecnej pracy oraz wybranej ścieżki...CÓŻ...Pozwólcie, że mam oświadczę coś niewielkiego...Ostatnim razem kiedy WWE mi COKOLWIEK dało było w 2012, czek na 1000$ za wywiad, które zrobiłam na Axxess podczas WrestleMania Weekend. Wcześniej dali mi coś w 2011, czek warto 5000$ za HOF kiedy mi wprowadzono. NIC od tamtej pory nie dostałam, nawet moich należności. NIC nie zrobili, aby pomóc zapłacić MOJE RACHUNKI i nic mi nie zapłacili przez 3 i pół ROKU!!! Więc pytam was - Z JAKIEJ KURWA RACJI POWINNAM SIĘ PRZEJMOWAĆ ICH OPINIĄ NA TEMAT MOJEGO WYBORU PRACY JEŚLI NIE INTERESUJĄ SIĘ MOIM FINANSOWYM WSPARCIEM I STABILIZACJĄ I ZDOLNOŚCIĄ ZA PŁACENIE ZA RZECZY??? Więc powinnam żyć w kartonie, aby WWE wypadało dobrze?? NIE SĄDZE. Zarabiam więcej tygodniowo niż wtedy kiedy CAŁY CZAS podróżowałam z nimi tygodniowo!!! Więc zanim nie zaczną mi płacić co tydzień, będę dalej robić to co jest najlepsze dla MNIE i nikogo innego. To tyle jak do tej pory“

Napisała również:
„Tak rozbieram się na Skype...Tak prowadziłam kilka razy pojazd pod wpływem alkoholu. Tak spędziłam jakiś czas na leczeniu i w więzieniu...I CO KURWA Z TEGO. Wy nie zrobiliście NIC złego? Popełniłam błędy tak jak każdy inny. Idziecie dalej. KOCHAM TYM KIM JESTEM...i tylko to się liczy. Wolałabym zrobić te rzeczy, które zrobiłam niż żyć nudnym życiem! Czy wstydzę się tego??? JASNE, ŻE NIE! To nie jest tak, że próbowałam kogoś zabić...ale przecież dalej jest czas co nie??? Hahahaha“

0 komentarzy | Napisz: