Wyniki NXT & SuperStars - 4 wrzesnia

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

NXT
Jojo znowu odgrywała rolę ring announcerki, a Renee Young znalazła się za stołem komentatorskim.

Alexa Bliss vs.Charlotte 
Charlotte pokonała Alexa po wykonaniu Bow Down to the Queen. Był moment, kiedy Charlotte chciała wykonać Powerbomb, lecz Alexa skontrowała. Po walce przyszła Bayley i powiedziała:
 „Charlotte odmówiłeś uściskania mojej dłoni tydzień temu, ale ja zasłużyłam na tę szansę. Pokonałam twoją byłą najlepszą przyjaciółkę Sashe Banks... dwa razy. Nadszedł czas, abyś zaczęła mnie traktować na poważnie. Ponieważ na NXT Takeover ja na poważnie zabieram twój tytuł” 
Bayley potem znowu chciała uściskać dłoń Charlotte, lecz ta uderzyła ją tylko w twarz. Charlotte chciała wykonać jeszcze Clothesline, lecz Bayley wykonała Hug-Plex.



Później Charlotte podczas wywiadu powiedziała, że podziwia Bayley za to, że nigdy się nie poddaje, ale jest za miła oraz że nie jest tą, którą jest genetycznie lepsza.



SuperStars
Na SuperStars mogliśmy zobaczyć powtórkę z Raw. Chodzi dokładniej o konfrontacje w ringu pomiędzy Paige, AJ Lee, Brie Bellą, Stephanie McMahon i Nikki Bellą.  Renee Young była za stołem komentatorskim.

Emma vs.Alicia Fox
Kolejna wspaniała walka w wykonaniu tych dwóch pań. W odróżnieniu od innych walk pomiędzy tymi dwoma tę walkę wygrała Alicia. Fox zwyciężyła po tym, jak wykonała Scissors Kick.



Dzięki za uwagę i zachęcam do komentowania. Nie wiem, czy za tydzień pojawi się artykuł, ponieważ będzie NXT Takeover, ale jeśli dostaniemy coś na SuperStars to na pewno będzie.

0 komentarzy | Napisz: