Otwarta dyskusja

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Po pierwsze, muszę od razu powiedzieć, że blog nie wraca do działalności. Gdy go zamknęliśmy, a właściwie gdy ja wcześniej odszedłem to poczułem się jakby stracił wielki ciężar ze swoich ramion.

Jednak, po dłuższym namyślę postanowiłem otworzyć tego posta ponieważ doszedłem do wniosku, że ten blog mógł być dla was jednym z nie wielu źródeł, gdzie można by się było porozumieć z innymi fanami Div. Więc postanowiłem stworzyć tego posta, aby nie zostaliście bez środków komunikacyjnych.

Piszcie co chcecie, komentujcie tu co chcecie jak na przykład okropny stan dywizji Div w dzisiejszych czasach oraz to, że zmiana mistrzostwa i nazwy zawodniczek gówno dała i jest jeszcze gorzej niż było (ugh)

Jeśli chcecie to dyskutujcie, jeśli nie to trudno. Ja teraz przynajmniej nie będę się czuł winny.

57 komentarzy:

  1. JAKE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle według mnie to bezsensu tworzyć drugi ten sam pas, nie liczy się wygląd mistrzostwa ani nazwa dywizji, tylko umiejętności w ringu lmao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylkowy pas wyglądał trochę jak zabawka dla 9-latki, więc jak dla mnie zmiana na plus

      Usuń
    2. Ten motylek to było logo div :P

      Usuń
  3. Sugerujesz , że no nie wiem Natalya jest słaba w ringu? Jeżeli tak to oglądamy dwie inne fedki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalya nie jest słaba w ringu, ale ile razy można oglądać te same walki przy, których w feudzie bardziej się liczą starzy Hall of Famerzy niż zawodniczki? A najgorsze jest to, że poza zmianą nazwy zawodniczek i tytułu nic się nie zmieniło więcz się pogorszyło

      Usuń
    2. Popieram Jake'a

      Usuń
  4. Zgadzam się z Robem. Motylek to logo Div a to białe gówno to jakiś bullshit. Zmiana pasa i nazwy Div nie sprawi,że ludzie się nimi zainteresują lol

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem ten obecny wygląd mistrzostwa ma oznaczać równość między kobietami a mężczyznami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. męczący w wyniku ale interesujacy jest feud Nattie z Charlotte. Wreszcie Natalya na taśmie! Emma jest dla mnie cieniasem a sama jej postac jest mało ciekawa. Heel turn tu nie pomógł. Naomi powinna byc znow facem i wrocic do łask by zdobyc coś co się jej szczerze należy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko mnie nie zdziwiło zwolnienie Cameron? Prawdę mówiąc uważam, że to dla niej wyjdzie na dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu na dobre? To w takim razie co Eva robi w wwe?!?!?

      Usuń
    2. Cameron wyjdzie to na dobre. WWE prawie w ogóle jej nie używało i dało jej kilka szans w NXT. Ostatni raz walczyła chyba w lutym. IMO teraz będzie mogła zająć się na dobre swoimi kampaniami przeciwko przemocy w sieci oraz walczyć od czasu do czasu na scenach niezależnych gdyby chciała. W WWE nic nie robiła.

      Usuń
  8. Liczyłam na to że do serii zwolnionych dołączy Eva.. ale chyba mogę tylko pomarzyć.. Co do Cameron to szkoda mi.. szkoda mi bo chciałam zobaczyć ją z Team BAD albo jako hellowe Funcodactyls (czy jakoś tak).. Plus jest taki że zwolnili tylko jedną dive ;) a no i jak myślicie.. czy to że publicznie poparła Rybacka (ktory teraz nie ma za ciekawie z WWE) jakoś zadecydowało o jej zwolnieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem prawdopodobne, ale według mnie i tak by ją zwolnili nawet gdyby tego nie napisała ponieważ była niestety najsłabszym ogniwem i nie wykorzystywali jej. Mogła już wiedzieć wcześniej, że ją zwalniają.

      Usuń
  9. Ale Summer też zwolnili podobno..

    OdpowiedzUsuń
  10. No Cameron nie jest jakaś super techniczną zawodniczką ale mogliby ją zostawić chociaż do love story.. szkoda że miała mało sukcesywna karierę w WWE.. o wiele bardziej zasługuje na wszystkie te szanse które dostała Eva..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam że mogli zrobić ten tytuł "Womens" Ale pas div też mogli zostawić...w mojej opinii Panie zasługują na więcej tytułów..

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi szkoda Cameron gdyż swoją rolę odgrywała super, do zwolniania zamiast niej powinna iść np.; Summer
    A miałem nadzieje że jeszcze dołączy do Teamu BAD :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Summer? Raczej Rosa i Eva które gówno umią w ringu i się do niczego nie przydają tylko zajmują miejsce w wwe.

      Usuń
  13. Zwolnienie Cameron było nieuniknione. Z jakiegoś powodu WWE jej nienawidzi i czekali tylko na pretekst (tj.obrana Rybacka) by pozbyć się zbędnego balastu. Ja natomiast na poczekaniu wymieniłbym z 10 innych zawodników,których przydałoby się w końcu pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego Dana już zadebiutowała , a Bayley dalej jest w nxt? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo Bayley dopiero co straciła pas i musi mieć jeszcze rewanż. LOL

      Usuń
    2. Poza tym czytałem, że Emma i Dana mają zastąpić Heelową drużynę Div bo obie Naomi i Tamina są kontuzjowane i nie ma Teamu B.A.D

      Usuń
    3. Bo Bayley to dno łooooooooooooooooo

      Usuń
  15. No to co , że musi mieć rewanż? Sasha też straciła pas i miała rewanż jak była w WWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to była całkiem co innego, od razu straciła pas na NXT Takeover i nie miała mieć rewanżu tylko ze względu na to że ta walka była bardzo dobra to ustalili rewanż żeby ściągnąć więcej fanów.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale Sasha zadebiutowała zanim jeszcze straciła pas

      Usuń
  16. co sądzicie o feudzie Emmy i Becky?

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem WWE ma gdzieś wrestlerki. Gdzie jest Sasha, Paige, Alicia? Z Becky robią jobberke i tracą jej potencjał na jakiś feund z Emma.

    OdpowiedzUsuń
  18. A więc biorąc pod uwagę fakt, że kończy się rok szkolny i zbliżają się wakacje z racji czego będę miał więcej czasu pomyślałem, że mogłbym znowu napisać jakieś storyliny po swojemu. Np. wziąć jakiś storyline co już był i napisać je po swojemu. Myślałem już o feudzie True Divas vs.Total Divas, feudzie sióstr Bella, panowaniu Nikki jako mistrzyni. Teoretycznie całym 2014, połowie 2013 i 2015 chyba. Powrót Gail Kim do WWE z 2009. Mógłbym również dokończyć opisanie feudu Mickie i Stephanie z mojego WWF, który był w planach. Chcielibyście coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  19. To dobry pomysł, ale zgadzam się z komentarzem wyżej. Mógłbyś wznowić działalność bloga. Przynajmniej na okres wakacji. Oczywiście to twój wybór.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie rozumiecie , że się męczył ? Nie miał czasu dla siebie bo musiał pisać raporty , informacje itp. Myśle , że pomysł Jake'a jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o tyle co raporty i newsy, które mnie męczyły, ale bardziej o ludzi, z którymi musiałem współpracować i ten brak szacunku, który od nich otrzymałem za pracę tutaj. Gdyby nie te osoby to bym dalej kontynuował działalność bloga, ale tak to nie jest to warte moich nerwów.

      Usuń
    2. Prosimy Jake, zrób to dla nas. Dzięki tobie ten blog nam dawał tyle radości. Wszyscy tu codziennie wpadali, można było się stąd tyle dowiedzieć o Divach, a teraz już nie mamy takiej możliwości. Bardzo ciebie Jake prosimy.

      Usuń
  21. Jake, a może poszukujesz osoby, która pomoglaby w prowadzeniu bloga ☺? Mogę zaproponować swoją kandydaturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na Facebook'u Divas World to pogadamy :)

      Usuń
  22. ej to prawda , że ma być money in the bank dla div?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiono podobno na ten temat za kulisami, ale ostatecznie podobno uznali, że NIE odbędzie się. Znając życie ktoś nie umie czytać po angielsku i wpuścił do neta plotkę, że będzie.

      Usuń
  23. Od lipca RAW i SD będą miały swoje osobne rostery. Jak dla mnie super ☺ ciekawe, jak rozplanują kobitki. 😊 dla mnie Charlotte i np Sasha powinny zostać na RAW, a Becky i Bayley na niebieska tygosniowke. Jak wy byście to.rozplanowali ?

    OdpowiedzUsuń
  24. A precyzując na RAW widzę: Becky jako typowego face'a, Naomi jako heel , fejsowa Natalkę, faceową Nikki i topowa heelka rosteru Sasha Banks, później do.rosteru dolaczylyby Velet Sky i Carmella jako wsparcie dla Dudleyz i Enzo/Cassa. Natomiast na SD Foxy, Paige, Tamina, Bayley jako fejse i Charlotte, Emma, Dana jako heel.😃

    OdpowiedzUsuń
  25. powie mi ktoś co to jest ten draft czy jak to tam sie nazywa ? i o co chodzi z tym osobnym RAW i SD?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy tylko moim zdaniem Carmella się bardzo rozwinęła ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcemy powrotu bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proś, a będzie Ci dane :)

      Usuń
    2. Popieram, wróć z blogiem bo bez ciebie nie wiem co się dzieje w dywizji kobiet :(

      Usuń
  28. Czy to prawda, że ma być kontynuacja feudu Charlotte z Paige o tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze tylko tydzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, plany się zmieniły, jeszcze kilka dni...stay tuned!

    OdpowiedzUsuń