Wywiad Becky Lynch z The Press Enterprise

The Lass Kicker mówi o Divach w main evencie WrestleManii, życiu swoim marzeniem z dzieciństwa i wiele więcej. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

The Lass Kicker Becky Lynch mówiła ostatnio z The Press Enterprise, aby zareklamować nadchodzące nagrania SmackDown w Ontario. Poniżej kilka odpowiedzi Becky, a cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem.

O życiu swym marzeniem z dzieciństwa:
„Kiedy to mówisz to dalej to do mnie nie dociera. To dalej jest niewiarygodne. Byłam właśnie w Meksyku i był tam też The Undertaker i robił swoje wejście. I mówiłam „Co to jest? Mamy tam wyjść po Undertakerze?!“ Jest to po prostu niewyobrażalne. Bayley i ja rozmawiałyśmy o tym i myślałyśmy o tym co robimy i po prostu zaczęłyśmy płakać ze szczęścia. Jesteśmy najszczęśliwszymi ludźmi na ziemi. Żyjemy swoim marzeniem z dzieciństwa u boku naszych bohaterów z dzieciństwa“
Czy Divy będą kiedyś main eventowały WrestleManie:
„Tak mi się zdaje. Nie widzę chociażby jednego powodu dlaczego tak miałoby nie być. To co zrobiły Bayley i Sasha nie stało się za przyczyną trendu lub tego, że było to fajne. Stało się to ponieważ one były tak dobre. Nikt nie mógł podążyć ich śladami. Idziemy w tym kierunki. To jest czysta jakość kiedy jest się tak dobrym i kiedy przyciągasz fanów to masz pełno prawo być w main evencie. Spójrz na Ronde Rousey czy teraz Holly Holm. Jest to nowy czas i świetnie jest być częścią niego“

0 komentarzy | Napisz: