Dana Brooke wkrótce powróci


Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

The Total Diva Dana Brooke powróciła do trenowania w ringu w Performance Center o czym napisała na Instagramie.
Dana napisała:
"Długo czekałam na ten dzień! Wiele lekcji się nauczyłam przez te miesiące podczas, których nie mogłam walczyć! #patience jest #virtue!! Nigdy nie wiesz co masz dopóki tego nie stracisz...a teraz gdy powróciłam #playtimeisover! Mam łzy w moich oczach spoglądając na ten znak - zrobiłam to! I dziękuje jedynemu, facetowi na górze #ggod! Najpiękniejsze uczucie by móc znowu poczuć pot, łzy i pasje!"

Dana Brooke zmagała się z kontuzją ramienia od ostatniej jesieni. Ostatni pojedynek jaki stoczyła był na TakeOver: Respect z Asuką. Biorąc pod uwagę fakt, że NXT nagrało wszystkie odcinki aż do TakeOver, które jest w okolicach WrestleManii to najprawdopodobniej zobaczymy Dane w ringu dopiero w kwietniu.

7 komentarzy: