Wywiad Cameron z The Edmonton Sun

Była Funkadactyl mówi o swojej diecie, o swoim niezadowoleniu z roli w WWE i o treningu. Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Cameron udzieliła ostatnio wywiadu dla The Edmonton Sun, który skupiał się ogólnie na jej diecie i fitnessie, ale było też trochę wspomniane o WWE. Cały artykuł możecie przeczytać pod tym linkiem, a poniżej możecie przeczytać fragment jak Cameron mówi, że była niezadowolona ze swojej pozycji w dywizji oraz o swoich treningach.
„Jest dalej wiele rzeczy, które chciałabym osiągnąć w WWE. Nie podobało mi się gdzie byłam swego czasu. Nie byłam zadowolona. Chciał być w storylinie. Chciałam się poprawić i...czasami trzeba zrobić kilka kroków do tyłu, aby posunąć się do przodu. Więc to postanowiłam uczynić. Robię to w nadziei na powrócenie większą i silniejszą niż przedtem“

„Jest trener, którego mają w NXT i on ma swój własny styl trenowania. Jego rutyna jest zupełnie inna niż to do czego jestem przyzwyczajona. Bycie w ringu i rozgrzewanie się przez trzy godziny jest niezłym wysiłkiem“

2 komentarze:

  1. kiedy ankieta na Dive Miesiąca????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie. Z boku pojawi się zdjęcie Divy Roku

      Usuń