Jaki jest prawdziwy powód przerwy Natalii?

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej" 

Jak zapewne widzieliście Natalya powróciła wczoraj do akcji na nagraniach NXT gdzie zmierzyła się z Becky Lynch. Była to jej pierwsza walka od listopada ponieważ jak sama oznajmiła na Instagramia, złamała sobie kostkę na trasie po Europie. Natalya skomentowała swój powrót na Instagramie:
„Dziękuje Ci @wwebeckylynch! Nie mogłabym sobie wymarzyć lepszej rywalki w mojej pierwszej walce od ponad dwóch miesięcy. Magia! Debatowałam ze samą sobą każdego dnia na temat dlaczego nagle zniknęłam po moim ostatnim pojedynku w listopadzie. To z powodu mojej pierwszej kontuzji, która odciągnęła mnie od wrestlingu po raz pierwszy od 11 lat. Byłam bardzo zawiedziona. Przez ostatnie 8 tygodni brałam udział w intensywnej fizjoterapii. Skupiłam się na powrocie i byciu silniejszą niż przedtem. Ciężko walczyłam, aby powrócić. Nie znoszę tego faktu, że ominęło mnie lato rewolucji Div. Strasznie chciałam być częścią tego ponieważ kocham wrestling! Nie tylko dlatego, że wrodziłam się w niego, WRESTLING jest częścią mojego serca. Kiedy w końcu powróciłam pod koniec wrześnią byłam bardzo wdzięczna i szczęśliwa! Brakowało mi tych dziewczyn, tego ringu i was wszystko. Potem odniesienie urazu było równe porażce. TERAZ jestem lepsza. Jestem silniejsza. Jestem gotowa. Wcale nie jest mi wstyd mojej kontuzji. Przerwy się zdarzają. I NIC nie dzieje się bez przyczyny. Czasami kiedy pada deszcz to cię zalewa, ale nie ma żadnej rzeczy, z którą TY sobie nie poradzisz. Kiedy upadniesz, podnieś się, oczyść się i idź dalej. Każdy może powrócić...Widzimy się wkrótce“

2 komentarze: