Czy to koniec kariery Nikki Belli?

Aby przeczytać kliknij "przejdź dalej"

Na E! Online pojawił się nowy artykuł, w którym Nikki Bella potwierdza, że będzie musiała przejść operację, która być może zakończy jej karierę w ringu.
„Teoretycznie to prawie mam złamany kark, a dokładniej całkiem poważną przepuklinę kręgosłupa. Mój uraz jest trochę gorszy niż od większości osób ponieważ mam kilka dysków za moim kręgiem więc będziemy się dużo modlić, aby doktorzy mogli dostać ten kawałek zza moim kręgiem tylko przy pomocy połączenia kości. Prawdę mówiąc to mam jednych z najlepszym lekarzy. I wiem, że sobie poradzą i będę miała najlepszą opowieść przy powrocie o jakiej słyszeliście“
Nikki doświadczała bóli karku od lipca zeszłego roku. Będzie w szpitalu przez kilka dni po operacji, a potem wysłana do domu z opaską na karku na trzy miesiące i nie będzie mogła podróżować. Po sześciu miesiącach będzie mogła zrobić zdjęcia rentgenowskie, które pokaże czy będzie mogła powrócić do ringu czy też nie.
„Jest taka opcja, że to zakończy moją karierę. Będziemy wiedzieć po operacji w środę no i potem trzeba zobaczyć jak ta kość będzie się leczyć. Jest ciężko, ale naprawdę wierze, że będę mogła zawalczyć w ringu jeszcze jakiegoś dnia“
Nikki również potwierdziła, że już nie będzie używać The Rack Attacku:
„Na ten moment Rack Attack przechodzi na emeryturę. Lekarze powiedzieli mi, aby już nigdy nie wykonywać tego ruchu ponieważ moja kontuzja jest w bardzo nietypowym miejscu w kręgosłupie i myślimy, że Rack Attack miał z tym do czynienia więc dziewczyny w przeszłości muszą strzec się mojego zabójczego ciosu ponieważ mogę już nigdy nie robic Rack Attacku, ale zdecydowanie będę wykonywała to uderzenie“
Wyjawiono również, że operacja i rehabilitację będzie można obejrzeć w Total Divas.

8 komentarzy:

  1. Od początku wiedziałem, że to przez Rack Attack, trzeba było zostać przy Bella Busterze, niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. YEEEES! W KOŃCU!

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie trzymaj xd.Imperium Bellasek przeszło już nam koło nosa.Były w Dablju ponad 9 lat.Niech sb dadzą spokój i zajmą się swoim życiem realnym,Brie w końcu bd miała szanse na urodzenie dziecka a Nikki zaplanuje dalsze życie z Januszem.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie macie serca czy co przecież to będzie operacja kręgosłupa najgorszy ból jaki może być zamiast spulczuc to się smiejecie możecie jej nie lubić ale to przecież człowiek the bella twin było najlepsze kiedyś i będzie do dziś

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie o to chodzi że nie mamy serca,poprostu mówie by odpuściły,miały już swoje chwile w Dablju,Nikki pobiła AJ w title.Skoro ma tak poważny uraz co może skutkować kalectwem to powinna poprzestać z Dablju i zająć się swoim życiem rzeczywistym a nie ringowym.I to nie chodzi o lubienie czy nie lubienie tu chodzi o stan jej zdrowia.

    OdpowiedzUsuń