Zapowiedz TLC 2015

Aby przeczytać nasze przewidywania na temat nadchodzącej gali kliknij "przejdź dalej"

Paige vs.Divas Champion Charlotte (with Ric Flair) - Divas Championship Match
 
Hustle:
Tak jak można było się spodziewać dostajemy rewanż z Survivor Series. W sieci krążyło wiele spekulacji odnośnie tego starcia. Mianowicie o stypulacji.Niektóre źródła mówiły o Chairs Matchu..niektóre o Tables Matchu a co mamy? Zwykły Singles Match, szczerze? Tak przeczuwałem. Ogólnie otoczka/feud podoba mi się, naprawdę. Dzieje się i jest na co patrzeć. Podobała mi się ostatnia rola Charlotte. Fajnie jakby całkowicie zrobili z niej Heela. Odnośnie poziomu walki..po tym co zobaczyłem na SSeries nie spodziewam się wiele, ale wiem, że panie stać na więcej. Mam nadzieje, że się postarają i będą emocje. Bardzo się waham , odnośnie zwyciężczyni...postawię jednak na Charlotte.

Szanse procentowe:
Paige - 45%
Divas Champion Charlotte - 55%

Jake Wilson:
Sam się sobie dziwie, ale jakoś mi nie przeszkadza to, że Paige jest pretendentką po raz dwusetny. Być może to dlatego, że jest Heelką. Ten storyline o wiele bardziej mi się zaczął podobać kiedy Charlotte zaczęła być trochę Heelką. O wiele lepiej jej pasuje ta rola złej córeczki tatusia. Nie rozumiem dlaczego dopiero teraz zrobili z niej Heelkę bo to był od zawsze dobry materiał na złego bohatera. Ludziom nie podobało się to kto jest jej ojcem więc dlaczego tego nie użyć? Prawdę mówiąc to nie wiem co się wydarzy na TLC. Jest wiele opcji - Heel Turn Becky, podwójny Turn Paige i Charlotte, interwencja Rica. Przez to jestem całkiem podekscytowany na to co może się zdarzyć. Mam tylko nadzieje, że Charlotte zachowa tytuł i nie będzie kolejnej walki Charlotte vs.Paige na Royal Rumble. Jeśli Paige wygra to zapewne zostanie pretendentką do swojego własnego tytułu znając możliwości WWE. Niektórzy uważają ten feud za nudnawy, ale ja jestem zadowolony z tego faktu, że Charlotte jest Heelką chociaż za dużo tych Heel Turnów jak na krótki okres czasu. W każdym razie - mój typ to Charlotte. 

Szanse procentowe:
Paige - 35%
Divas Champion Charlotte - 65%

Show możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.

Jakie są wasze przewidywania dotyczące TLC? Kto jest waszą faworytką?

1 komentarz: