Zapowiedz Survivor Series 2015

Aby przeczytać nasze przewidywania na temat nadchodzącej gali kliknij "przejdź dalej"
Paige vs.Divas Champion Charlotte - Divas Championship Match

Hustle:
Tak samo jak Jake, od dłuższego czasu jestem podekscytowany na walkę Div podczas PPV. Patrząc na podbudowę pojedynku, jest naprawdę w porządku. Zwyciężczyni również nie jest z góry przesądzona. Ja jednak uważam, że to Charlotte zachowa pas po solidnej walce. Panie na jakimś Live evencie wykręciły podobno niezłe show , także..miejmy nadzieje, że na PPV również zobaczymy bardzo dobre starcie. Odnośnie Paige...wątpię trochę, że WWE da  jej pas po raz trzeci..chociaż w tej federacji jest wszystko możliwe. Jeżeli Anty Diva przegra to ciekawi mnie czy feud zostanie pociągnięty. Fajnie gdyby po walce (uznajmy , że Paige przegrała) wściekła Anty Diva zaatakowała by Charlotte krzesełkiem co by było wstępem do Chairs Matchu na następnej PPV jaką jest TLC. Zobaczymy jak to będzie. Wracając do walki na Survivor Series...naprawdę mocno się waham, ale stawiam na to, że Charlotte zachowa złoto. 

Szanse procentowe:
Paige - 49%
Charlotte - 51%


Jake Wilson:
Ja osobiście jestem pierwszy raz podekscytowany na walkę Div na PPV od bardzo długiego czasu. Wynik dla mnie nie jest oczywisty co mnie intryguje i ciekawi. Z jednej strony Charlotte dopiero jest przy drugim miesiącu panowania i Paige jest dla niej świetną przeciwniczką ponieważ nie jest to Becky czy Sasha, które rzecz jasna by przegrały biorąc pod uwagę długość panowania mistrzyni ludzie by stwierdzili, że Sasha i Becky jej jobbują i to racja Paige jej po prostu będzie jobbować, ale skoro jest już dwukrotną mistrzynią to jej wiarygodności to nie podburzy. Jednak podczas gdy przegrana Paige wydaje się oczywista to mnie zastanawia czy ona może nie wygrać z powodu swojego nadchodzącego filmu. Nie byłbym zdziwiony jeśli tak by się stało. Nie zapominajmy również o Becky, która mogłaby się odwrócić od Charlotte i sprzymierzyć się z Paige. One dwie pracowały już razem ze sobą w Anglii i znają się od wielu wielu lat. Fajnie by było to zobaczyć. Dla mnie wynik nie jest oczywisty dla tego nie mam faworytki. Niby dwa miesiące to za mało, aby stracić pas, ale hej Nikki przed chwilą stała się najdłużej panującą mistrzynią i straciła pas. Po tym jak AJ straciła swój pierwszy pas to Paige miała tytuł przed ponad dwa miesiące. AJ go potem odebrała na dwa miesiące i została pokonana na SummerSlam chociaż ludzie uważali, że to się nie wydarzy. Paige przegrała na Night Of Champions. Myślę, że po tak długim panowaniu krótsze panowania są wręcz wskazane, ale może nie tak bardzo jak rok temu.

Szanse procentowe:
Paige - 50%
Charlotte - 50%


Show możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.
Jakie są wasze przewidywania dotyczące Survivor Series? Kto jest waszą faworytką?

0 komentarzy | Napisz: