Zapowiedz SummerSlam 2015

Aby przeczytać nasze przewidywania na temat nadchodzącej gali kliknij "przejdź dalej"
Team B.A.D. (Tamina, Naomi & NXT Women’s Champion Sasha Banks) vs.Team PCB (Becky Lynch, Paige & Charlotte) vs.Team Bella (Divas Champion Nikki Bella, Alicia Fox & Brie Bella) - Three Team Elimination Match

Hustle:
Po tej rewolucji którą zapowiedziała Stephanie można się było spodziewać takiej walki. Szkoda, że ta cała sytuacja nie ma praktycznie fabuły. Tydzień w tydzień jakieś walki i tyle. Fajnie , że trzymają niezły poziom. Szczerze mówić cieszyłem się do czasu kiedy poznałem zasady tej walki....serio? Jedna przypięta i wypada cała drużyna? Dla mnie to głupie...o wiele lepiej by było gdyby przypięta zawodniczka miała opuścić ring. Nie jaram się jakoś na tę walkę , ale liczę na , że panie nas zaskoczą i pomimo takich głupich zasad dostaniemy emocjonujący pojedynek. Kto moim faworytem? Szczerze mówiąc ciężko tutaj wybrać...Team PCB jest najlepiej promowany i ich zwycięstwo nie będzie dla mnie szokiem. Najbardziej bym chciał żeby wygrał Team B.A.D , ale najbardziej tego zwycięstwa potrzebuje Team Bella i na nich stawiam w tym pojedynku.

Szanse procentowe:
Team Bella - 50%
Team PCB - 35%
Team B.A.D. - 15%

Jake Wilson: 
Nie wiem dlaczego, ale w ogóle się nie ciesze na ten pojedynek. Może z braku fabuły albo z tego faktu, że Charlotte jest nową Złotą Dziewczynką WWE i będzie pushowana jak cholera. Nie mam nic przeciwko bo przynajmniej będziemy oglądać dobre pojedynki, ale według mnie nie ma charyzmy i charakteru. Może nie jestem podekscytowany ze względu na zasady w pojedynku, które mogłyby być lepsze. Bardzo bym chciał, aby zanim Sasha, Charlotte czy Becky zdobędą pas to, aby miały go jeszcze Brie, Naomi i Fox, ale niestety WWE doprowadziło do takiego stanu, że nowe twarze były potrzebne i te trzy już zapewne nigdy nie zgarną tytułu. Cieszy mnie fakt, że po SummerSlam będzie zapewne jakiś feud o tytuł ponieważ będzie Night of Champions. Mam wrażenie, że wieki minęły od ostatniego Divas Championship Matchu. Co do samej walki to niestety mam przeczucie, że Team PCB/BBC/NBC wygra chociaż chciałbym, aby wygrał Team B.A.D. albo Bella, lecz to nie miałoby sensu. Coś mi mówi, że Brie odpłaci się Nikki za ostatni rok. Po prostu mam tą wizję w mojej głowie. Mój typ - Team B.A.D. 
 
Szanse procentowe:
Team Bella - 50%
Team PCB - 35%
Team B.A.D. - 15%

Show możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.

Jakie są wasze przewidywania na temat gali? Piszcie w komentarzach.

3 komentarze:

  1. Mi się wydaję że na SS Brie i Alicia Fox zdradzą Nikki i ona zostanie sama , i na NOC zobaczymy mecz pomiędzy wszystkimy divami o pas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń