Wywiad Brie Belli z The BBC


Aby przeczytać wywiad kliknij "przejdź dalej"

Była Divas Champion Brie Bella mówiła ostatnio z The BBC, aby zareklamować powrót Total Divas. Cały artykuł jest pod tym linkiem. Poniżej kilka cytatów Brie na temat jej męża Daniela Bryana.

„Mój mąż jest silniejszy niż jakikolwiek mężczyzna, którego spotkałam. Jest kilka bardzo pozytywnych rzeczy w jego rehabilitacji“

„Myślę, że wiele osób, które walczy od 16 lat jak on by się poddało, ale nie on. On ma w sobie wiele walki więc uważam, że zobaczycie go jeszcze w ringu“

„Znam marzenia mojego męża Zrobił bardzo wiele w tym biznesie - i to nie skończyło się na zawsze - ale on nie powinien zakończyć tego w taki sposób“

„Boli mnie to gdy pakuje walizki i jestem w trasie, a on dalej w domu. Właśnie spędziłam dwa tygodnie bez widzenia go i to było bardzo trudne“

„Potrzebuje wiele modłów. Mówimy o tym każdego dnia i on powróci do ringu. To jest jego cel, a ja wierze w niego. Naprawdę w niego wierzę“ 


Total Divas powraca już w ten wtorek. Będą się pojawiać streszczenia, ale zapewne z lekkim opóźnieniem.

0 komentarzy | Napisz: