Zapowiedź Money In The Bank 2015

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać nasze przewidywania na temat nadchodzącej gali.
Divas Champion Nikki Bella (with Brie Bella) vs.Paige - Divas Championship Match


Hustle:
BORINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG. Też już Was nudzą te ciągłe szanse na pas Paige? Pewnie tak. Wkurza mnie trochę to , że ciągle pakują ją do głównego story. Mogli przecież ładnie rozegrać storyline z Naomi, ale nie bo po co. Od walki nie oczekuje wiele bo te panie z reguły nie miały między sobą dobrych walk. Nikki ma podobno pobić reign AJ, ale czy to sprawiedliwe? Przyznam szczerze, że Nicole jest dosyć nudną mistrzynią i nie zasługuje na pobicie April. Pojawia się pytanie... czy chcemy znowu oglądać Paige jako mistrzyni? Sam nie wiem co jest lepsze. Być może Nikki wygra na Money in the Bank i straci potem na rzecz innej Divy niż Paige. Moją faworytką jest Nikki.

Szanse procentowe:
Nikki Bella - 55%
Paige - 45%

Jake Wilson:
Widzieliśmy już tyle razy, że nawet nie mam siły pisać moich przewidywań. To znowu jest ten storyline, w którym „prawdziwy wrestler“ sprzeciwia się „celebrytkom“ Czy to się już nie ciągnie od stycznia? Nie podoba mi się to, że Paige obwiniała tylko The Bella Twins za to, że inne Divy nic nie robią. Nie zachowuj się tak jakbyś się do tego nie przyczyniła Paige! Która to już szansa na zdobycie tytułu? 6? 10?! 1528?!? W tym momencie nie lubię żadnej z tych Div. Paige wiadomo dlaczego, a siostry Bella lubiłem, ale to ciągłe zmienianie ich z Faceów na Heeli, z Helli na Faceów bez żadnego wytłumaczenia jest denerwujące i nie jestem już ich fanem. W tym starciu jestem za mniejszym złem, czyli za Paige. Why? Ponieważ wiadome jest, że zdobędzie kiedyś po raz trzeci ten tytuł i jeśli ma to nas uchronić od tego, że Nikki pobije rekord AJ to niech to się stanie TERAZ. Pojedynek zapewne będzie nudny. Paige ma o wiele ciekawsze walki z Alicią Fox niż z Nikki. Prawdę mówiąc to jestem strasznie znudzony tym zamieszaniem panującym w dywizji Div i dziękuje niebiosom za TNA i ich Knockouts. Nie oczekuje od Money In The Bank zbyt wiele. Jeśli Nikki upnie sobie znowu włosy w kucyk to będzie lepiej lol Najlepiej by było gdyby przed galą ogłosili, że Nikki jest w ciąży i musi oddać tytuł i zrobili by jakiś Ladder Match o pas Div albo Gauntlet Match albo Battle Royal albo wręczyli by go byle komu nawet Renee. Tak jak pisałem. Wybieram mniejsze zło - Paige

Szanse procentowe:
Nikki Bella - 40%
Paige - 60%

Show możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.

Jakie są wasze przewidywania dotyczące Money In The Bank? Kto jest waszą faworytką?  

6 komentarzy:

  1. Lubię te Dwie Divy jeśli chodzi o Nikki nie zasługuje by pobić rekord AJ. Chciałabym jeszcze w tym roku zobaczyć Brie jako Mistrzynię ale jak siostry to siostry na pewno byłaby dokładnie taką Mistrzynią jak Nikki albo by nas mile zaskoczyła? Wszystko jest możliwe. Jeśli chodzi o to kto jest moją faworytką to Oczywiście moja ulubiona Diva obecnych czyli Paige. Myślę, że ona zasługuje tak samo ja AJ Lee na to by mieć Divas Title i z przyjemnością chcę ją zobaczyć z Pasem po raz trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikki w ciąży. Hahahaha jebłam xD Zgadzam się z tobą w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie powtórka z Fast Lane.... -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikki wygrała hurrra !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ku*wa?

      Usuń
    2. Ja sie cieszę że Nikki Bella wygrała :) Bardzo ciekawa walka

      Usuń