Rusev przerywa wywiad Lany i prosi o naprawienie wszystkiego

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać wywiad

Na WWE.com pojawił się wywiad, który przeprowadził Michael Cole, a jego gościem była The Ravishing Russian Lana. Michael się przywitał z Laną oraz z widzami.
Cole: Zacznijmy od Raw i muszę się spytać jak się czujesz po tym strasznym upadku ze sceny
Lana: Cóż moja duma najbardziej ucierpiała....to było...wiesz strasznie jest upaść przed tyloma ludźmi i spowodować, że Dolph przegra i upaść przed Rusevem było bardzo upokarzające
Cole: Pomówmy o Rusevie. Nie ma wątpliwości, że ty i Rusev mieliście niesamowity związek w pracy, ale jak dowiedzieliśmy się przynajmniej do Ruseva to było coś więcej niż tylko związek w pracy. Czy wy dwoje mieliście osobisty związek?
Lana: Byliśmy bardzo blisko. Pochodzimy z tej samej części świata i zwiedzaliśmy razem świat i byliśmy ze sobą od samego początku więc byliśmy bardzo blisko. Trudno jest stracić kogoś z kim było się tak blisko i Rusev był wcześniej bardzo inny. On nie zachowywał się tak, nie wiem czy to przez sławę, przez ciśnienie, przez walczenie z Johnem Ceną, ale jego zachowanie, jego zmienne zachowanie, jego obraźliwe słowa, wszystko to zdarzyło się ostatnio i właściwie to jego charakter tak bardzo mi się podobał więc to, że zmienił się tak było okropne i nie mogę...nie mogę tego znieść, nie mogę z tym być, nie mogę być obok tego i jeśli mam być szczera to sprzeciwiałam się wszystkiemu w co wierzę. Wierze, że musisz szanować samego siebie i stawić czoła w swoim imieniu i zastanawiałam się jak mogę próbować zainspirować dzieci, kobiety, aby robić to co konieczne skoro sama tak nie żyje więc musiałam stawić czoła i odejść
Cole: I najwyraźniej żyjesz dalej. Pomówmy o Dolphie Zigglerze. Wiele ludzi próbowała rozkminić ten związek. Wiele uważało, że chcesz się tylko zrehabilitować, inni, że chcesz się zemścić na Rusevie. Jaki jest status twojego związku z Dolphem?
Lana: Te pytania zawsze mnie rozśmieszają. Związek i strategia huh. Może moje intencje były inne na początku, ale nie. Idę przez życie z otwartymi oczami i w życiu rzeczy się zdarzają. Nie wiemy co zdarzy się jutro, następnego dnia czy za miesiąc, a Dolph jest miły. On szanuje mnie, on..czytamy razem książki i mówimy o nich. Jest zabawny, sama nie wiem. Słyszałam plotki, ale to nie ma znaczenia ponieważ spędzam z nim miło czas...
Nagle do pokoju wszedł Rusev co ją i Michaela trochę zdziwiło.
Rusev: Lana...
Cole: Przepraszam pana, Rusev to jest specjalny wywiad...
Rusev: Tak panie amerykanie....Lana cześć. Czy możemy pomówić?
Lana: Mów co masz mówić
Rusev: Dziękuje, dziękuje bardzo. Ja chcę tylko przeprosić, przeprosić za to co stało się gdy ostatni raz się widzieliśmy i to, że upadłaś ze sceny było wypadkiem i wiesz, że to był wypadek bo znasz mnie lepiej niż to. Znasz mnie od wielu lat i nie zrobiłbym nic, aby cię zranić i wiem, wiem, wiem, jak zareagowałem, zacząłem się śmiać, ale uwierz czy nie w moim kraju, ty byłaś w moim kraju, byłaś w Bułgarii nic nie szkodzi gdy się zaśmiejesz. Ale nie oceniaj mnie bo zostałem wychowany inaczej i zobacz co się stało odkąd przeniosłaś się do Dolpha Zigglera. Ty spadłaś ze sceny, ja złamałem kostkę, dlaczego? To jest wiara mówiąca do nas i mówi nam, abyśmy się zeszli i wiem, że wierzysz w wiarę, wiem, że wierzę we mnie i my możemy to wszystko naprawić, pamiętasz byliśmy razem mistrzami Stanów Zjednoczonych? Mieliśmy wielkie marzenia, byliśmy niepokonani przez ponad rok, pokonaliśmy Johna Cenę, pokonaliśmy wszystkich innych rywali, ty i ja! To nie był tylko Rusev The Super Athlete to była również The Ravishing Russian z nim. Zawsze i wiem, że nasze wszystkie marzenia na temat tego, że Amerykańskie dzieci by nadawały imiona nasze imiona swoim dzieciom i ulicom i te wszystkie pochwały, pamiętasz to wszystko? Proszę Lana nie niszcz tego tylko przez tego głupiego, nie wymytego Dolpha Zigglera Amerykanina, on ci robi pranie mózgu. On był z tymi innymi dziewczynami, a ja zawsze byłem z tobą i nigdy nie potrzebowałem innych osób i ty wiesz to....Lana proszę, ja błagam cię...po prostu pozbierajmy to do kupy, podaj się mnie nie nikomu innemu
Lana popatrzała się na Ruseva i otarła łez z policzka
Lana:....To koniec....
Zapłakana Lana odeszła. Rusev się zezłościł i zaczął krzyczeć na Cole’a, że to jego wina bo jej zadaje to głupie pytania. Zaczął rozwalać wszystko, a Cole uciekł. Rusev chyba kopnął coś swoją chorą nogą.

Bosze tak mi się ich szkoda zrobiło. Mam nadzieje, że się zejdą razem. Ona o wiele lepiej pasuje do Ruseva niż do Dolpha. Wzruszyłem się.
 

0 komentarzy | Napisz: