Podsumowanie tygodnia 22.06 - 28.06.2015

Aby przeczytać podsumowanie kliknij "przejdź dalej"

Witam Was w podsumowaniu tygodnia. Na początku chciałbym przeprosić za to , że nie pojawiało się to przez jakiś czas. Powodem były moje egzaminy zawodowe...mnóstwo nauki, ale na szczęście już wakacje. Standardowo zaczynamy od poniedziałkowego wydania Raw.

RAW
Na Raw dostaliśmy walkę Tag Teamową. The Bella Twins wspierane przez Alicie Fox mierzyły się z kuzynkami - Taminą Snuką i Naomi. Starcie mnie jakoś nie porwało, ale nie było aż takie złe. Bliźniaczki kontynuują swoją dominację w dywizji i potrwa ona jeszcze długo. Na moje Nikki bez problemu podbije rekord AJ i do dla mnie lekka kpina. April była o wiele lepszą mistrzynią. Jakoś za nią nie przepadałem no , ale stwierdzam to co raczej większość. Jeszcze jest ten live event w Japonii no , ale wątpię, że tam dojdzie do zmiany mistrzyni..chociaż kto wie. WWE chce po prostu jakoś wymazać z pamięci ten rekord AJ. Powtarzam..dla mnie to niezrozumiałe i głupie. 
Na Raw pojawiły się jeszcze Stephanie , Lana i Rosa. Te dwie ostatnie pojawiły się w tym samym czasie bo Ziggler walczył z Adamem. Rose coś gadał , po czym pocałował się z Mendes. W ostateczności Ziggler wygrał a po walce Lana pocałowała Go. Wtedy kamera pokazała nam na backstage gdzie stał wściekł Rusev. Rusev rzucił kulami o ścianę i upadł na podłogę. Po chwili pojawiła się koło niego...SUMMER RAE! Gwiazda filmowa podała mu kule i powiedziała, że Lana na to nie zasługuje. 

Ocena Raw w wykonaniu Div? Było przeciętnie..za niedługo chyba dostaniemy program pomiędzy Rusevem i Summer Rae a Laną i Zigglerem. Sam nie wiem jak to wyjdzie, ale może wymyślą coś ciekawego. A niech będzie to 6.5/10.

NXT
Lecimy z NXT. W tym tygodniu Dana Brooke zmierzyła się z Cassie i ją pokonała po swoim Samoan Driverze. Ogółem ta Dana mi jakoś nie imponuje. O wiele lepsze wrażenie zrobiła na mnie Cassie i liczę, że częściej będziemy ją oglądać. Odnośnie walki no nic ciekawego w niej nie było. Cassie naprawdę robi na mnie ogromne wrażenie.

Później mieliśmy wywiadzik z Charlotte, który opierał się na Danie...sam nwm po co oni to jeszcze ciągną. Wspomnę jeszcze o Carmelli, która stała przy ringu podczas walki swoich chłopaków.

Ostatnim punktem było spotkanie Regala z Evą Marie. Jestem bardzo ciekawy jak po tych wszystkich treningach Eva zaprezentuje sie w pierścieniu. Te filmiki robią na mnie wrażenie..no zobaczymy jak to będzie w kwadratowym pierścieniu z Divami.
Ocena NXT w wykonaniu Div? Nic było nic co przykuło moją uwagę..no może umiejętności Cassie. Marnie... 4/10. 

SMACKDOWN
Pora na niebieską tygodniówkę. Walka pomiędzy Alicią a Naomi wyszła naprawdę fajnie. Było to najlepsze starcie tego tygodnia. Może nie jakieś długie, ale przyjemne dla oka. Pomimo dominacji kuzynek pod koniec starcie Alicia zdołała przechylić szale zwycięstwa dla Teamu Bella. Fox ostatnio otrzymuje coraz więcej pushu, oby to się wiązało ze zdobyciem przez nią tytułu Div.

Na Smackdown mieliśmy jeszcze konfrontację Lany z Rusevem. Standardowo Rusev wściekły a Lana miała Go po prostu w dupie. Po tym incydencie przeszliśmy na backstage gdzie szedł wkurzony Rusev. Po chwili podeszła do niego Summer Rae i powiedziała, że Lana nie jest tego warta. Także szykuje nam się program Lana i Ziggler vs. Rusev i Summer Rae.
Ocena Smackdown w wykonaniu Div? Za naprawdę przyjemną walkę 7/10.

Podsumowując - Cały tyn tydzień nie obfitował w jakieś ciekawe wydarzenia.Walki denne jedynie ta z Smackdown trzymała przyzwoity poziom. Jakiegoś przełomowego wydarzenia też nie było.

Najlepsza tygodniówka w wykonaniu pań - Smackdown

Najgorsza tygodniówka w wykonaniu pań - NXT

Najlepsza walka w wykonaniu pań - Alicia Fox def. Naomi. (Smackdown)

Najgorsza walka w wykonaniu pań - Dana Brooke def. Cassie (NXT)

Raporty tygodniówek:
RAW
NXT
SMACKDOWN

0 komentarzy | Napisz: