Zapowiedź Payback 2015

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać nasze przewidywania na temat nadchodzącej gali.
Hustle:
W tym roku na Payback zobaczymy Tag Team Match pomiędzy Bliźniaczkami Bella a Taminą i Naomi. Ogółem sam przebieg feudu może nie jest powalający, ale przyzwoity. Czy czekam na tę walkę? Zdecydowanie tak. Naprawdę wolę ten Tag Team Match niż ponownie oglądać starcie singlowe o pas Div Naomi z Nikki. Jeżeli do walki doszłaby Paige i byłby to Triple Threat to okej. Zestawienie dosyć ciekawe i może z tego wyjść naprawdę interesujące starcie. W sieci pojawiła się jednak informacja o kontuzji Brie i być może zastąpi ją Paige. Nie mam nic przeciwko. Anty Diva musi sie zemścić na Naomi i to jest bardzo dobra okazja. Na Payback Nikki weszłaby do ringu lekko podłamana , że musi sama walczyć i tu nagle pojawia się Paige. Fajnie jakby po wejściu Brytyjka rzuciła się na Naomi. Jeżeli chodzi o moje faworytki to są nimi Naomi i Tamina. Heelki wygrywają praktycznie wszystko i wygrana na PPV utwierdzi je jako dominująca siła w dywizji. Wiemy jednak jak to bywa w WWE..kto przeważa na tygodniówkach dostaje potem na PPV. No zobaczymy jak to będzie. Ogółem zastanawiam się co będzie z Nikki i jej pasem Div jak pojawi się ta Paige i rozpocznie osobny feud z Naomi i Taminą. Chodzi mi tutaj najbardziej o program i nową pretendentkę. Pożyjemy zobaczymy. 

Pojawia się także kwestia Lany, która podobno ma się odwrócić do Ruseva. Ogółem oczekuje czegoś bardzo efektownego, liczę , że Lana skradnie show tym co zrobi. ^^
Szanse procentowe:
Naomi & Tamina Snuka: 60%
The Bella Twins: 40%

Jake Wilson:
Jestem strasznie podekscytowany na ten Tag Team Match. Ten storyline, ten czas, te pościgi, te wybuchy uhh. Feud roku. Szczerze powiedziawszy ten feud byłby lepszy gdyby dostały więcej czasu w ringu. Tamina i Naomi dostawały dość często okazje, aby się wypowiedzieć i prawdę mówiąc tylko ich pojedynek na Main Event był czegoś warty. Najbardziej mnie drażni to, że Naomi i Tamina są bezwzględne i dobrze wiedzą czego chcą - chcą rządzić dywizją i zniszczyć siostry, ale nie to mnie denerwuje. Denerwuje mnie to, że siostry Bella próbują jakby utrzymać to jako przyjazny feud. No dobra może i są Facekami, ale Face też czasem chcę komuś skopać dupę. One to podtrzymują na zbyt przyjacielskich stosunkach moim zdaniem. One mi się już po prostu przejadły jako Faceki, a Nikki zwłaszcza jako mistrzyni. Jeśli Vince planuje mieć kolejną najdłużej panującą mistrzynię to się zastrzelę. Żadnym sekretem nie jest, że dywizja Div to jeden wielki syf. NXT sobie radzi i to dzięki Hunterowi #PleaseRetireVince Osobiście uważam, że konkurencja bije WWE na łeb na szyje i mówię tutaj o TNA i ich paniach. 2015 is the year of the Knockouts. Gdy Naomi przeszła Heel Turn to TNA przygasiło to kompletnie Heel Turnem największego Face’a w federacji i w dodatku obecnej mistrzyni. Nikt już nie mówił o Naomi tylko mówili o Taryn Terrell. W porównaniu z Knockouts, Divy z głównego rosteru są nudne jak flaki z olejem. Jedynym interesującym aspektem są Naomi i Tamina, ale siostry Bella robią się już po prostu denerwujące zwłaszcza jeśli się popatrzy na niewytłumaczalne Face i Heel Turny. Są topowymi Divami, a są tak traktowane. Ja osobiście doszedłem do miejsca gdzie nie obchodzi mnie kto odbierze Nikki pas. Chcę tylko, aby już go straciła. Jej panowanie jest jednym z najgorszych #GiveRosaATitleShot W WWE jest jedno wielkie zamieszanie. #GiveDivasAChance umarło zanim jeszcze dobrze się zaczęło. Mam tylko nadzieje, że Tamina i Naomi wygrają i podbudują swoją pozycję. Nasuwa się również pytanie czy Brie będzie walczyć? Gdyby nie mogła walczyć to mam nadzieje, że Paige ją zastąpi i połączy siły z Nikki na ten czas, aż Brie będzie kontuzjowana i będzie w domu ze swoim mężem i wszystko doprowadzi do wytłumaczalnego rozpadu Bella Twins #WWEIsAMess #GiveAliciaAChance #NikkiSucks #PaigeIsEvenWorse #QueenBrianna #LanaIsEverything Niech kuzynki wygrają.

Szanse procentowe:
The Bella Twins - 20%
Tamina Snuka & Naomi - 80%

Ciekawi mnie sytuacja z Laną na Payback, która podobno ma się odwrócić od Ruseva. Osobiście spodobał mi się pomysł jakiegoś fana, że Rusev umieści Lane w swojej dźwigni i zmusi przez to Cenę, aby powiedział I Quit bo inaczej nie puści Lany. To by było coś. Fajnie by było jakby Lana się pierwsza od Ruseva od wróciła i on by ją tak ukarał.


PPV Extreme Rules możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.

2 komentarze:

  1. Kontuzja Brie to był tylko zwykły segment na Live Evencie, bo na kolejnym zrobiła to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy Nikki straci pas ? powtarzam to od grudnia 2014 roku .

    OdpowiedzUsuń