Raport NXT 13.05.2015 - „Cisza przed burzą na TakeOver“

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać raport
Rozpoczynamy od pojedynku pań. W ringu stoi już KC Cassidy, a na arenie rozbrzmiewa muzyka mistrzyni - Sashy Banks.

Przed gongiem The Boss wzięła mikrofon do ręki. Fani skandowali na zamian jej imię, a „Czarne spodenki“ co było odwołaniem do Cassidy. Banks powiedziała:
„Tylko dlatego, że Becky się poszczęściło tydzień temu nie oznacza, że ona jest ode mnie lepsza. Ja jestem NXT Women’s Champion. Ja ciebie stworzyłam Becky, ja stworzyłam twoje imię i na NXT TakeOver pokaże każdemu z was, dlaczego nazywam się The Boss of NXT, a jeśli mi nie wierzycie - tylko patrzcie. Bij w gong!“
KC Cassidy vs.NXT Women’s Champion Sasha Banks 
Gong! Sasha zaczyna od brutalnego ataku z kolana w brzuch. Następnie uderzenie w plecy. The Boss podnosi rywalkę za włosy i szykuje się do Suplexa, ale kontra i Small Package 1...Kick out. W stójce mistrzyni nie trafia Clotheslinem i mamy Back Slide 1...Kick out.
Cassidy wymierza dwa ataki z łokcia, po czym Irish Whip...KC próbowała mocnego ataku z łokcia, ale The Boss zatrzymała się na linach i wyszła z pierścienia. Po chwili Sasha wchodzi do pierścienia i szybko przejmuje kontrolę. Widzimy teraz Irish Whip na liny, po czym próba Clothesline'a, ale unik i Running Crossbody od Cassidy!
Przypięcie 1...2...Kick out. Panie wracają do stójki i Banks podcina rywalkę za nogi. Następnie cała seria uderzeń w głowę. The Boss przechodzi z rywalką do narożnika i poziomo ustawia ją pomiędzy drugą a trzecią liną. Następnie naskok kolanami na brzuch! Banks po tym jeszcze podduszała chwilkę rywalkę na linach. Następnie BackStabber i Bank Statment! Cassidy odklepuje. 
Zwyciężczyni: NXT Women’s Champion Sasha Banks 

Banks pozuje z tytułem w górze, a my przenosimy się za kulisy, gdzie Devin Taylor stoi z Charlotte i Bayley 
 
Devin „Charlotte tydzień temu Dana Brooke skierowała całkiem silne słowa w twoim kierunku. Czy masz coś na ten temat do powiedzenia?“
Charlotte „Silne słowa? Ta, jedyne słowa jakie słyszałam z ust Dany była zazdrość. Tapout wybrał mnie, a teraz Dana Brooke wybiera mnie?“
Bayley „Chwila. Dana Brooke wybrała ciebie, Emma wybrała, aby zabrać moją koszulkę i moje opaski i wybrała, aby pokazać mi jej niespotykaną wcześniej stronę i uderzyć mnie w twarz, cóż ja mam inną stronę Bayley...“
Charlotte „Chwila, chwila, chwila. Mam dla ciebie słowa. Co powiesz na TakeOver?“
Bayley „Huh TakeOver - 20 maja, Charlotte i ja tam będziemy więc Dana Brooke i Emma mamy nadzieje, że wy też tam będziecie“
Potem jeszcze obie woowneły.


Czas na drugie starcie pań na dzisiejszym show. Na arenie pojawia się The Most Fabulous Diva in NXT! Pojawia się bez swoich stałych kompanów ponieważ ci zostali zaatakowani tydzień temu przez mistrzów drużynowych. Po chwili pojawia się Alexa Bliss. 

Alexa Bliss vs.Carmella
Gong. Panie zaczynają zwarcie..Carmella odpycha Alexe. Panie wymieniły się słowami, po czym kolejne zwarcie i tym razem Lexi odpycha rywalkę. Pora na trzecie zwarcie, tym razem Carmella wymierza atak z kolana w brzuch. Następnie Irish Whip na liny..próba Hiptosa, ale Lexi blokuje to i wykonuje Back Slide 1...Kick out. W stójce Crucifix Driver Pin 1...2...Kick out. Alexa próbuje wykonać Suplexa, ale Carmella blokuje to i wymierza ataki w brzuch. Następnie sama wymierza Suplexa! Carmalla dorzuca jeszcze ataki z kolana w głowę. Przypięcie, ale dwa uderzenia sędziego w matę. Carmella przechodzi do Body Scissor! Nagle na arenie pojawiają się Blake i Murphy. Carmella w między czasie przeszła do Lotus Locka. Alexa cierpi, ale nie chce się poddać w pewnym momencie Lexi przechodzi do pinu 1...2...Kick out. W stójce Carmella próbuje wbić rywalkę do narożnika, ale zostaje to zablokowane. Lexi uderza głową przeciwniczki o górną linę , ale nie ma siły nadal atakować. Carmalla łapie Bliss , ale ta wychodzi z serią uderzeń z łokcia. Następnie Running Forearm! Bliss odbija sie od lin i kolejny Forearm! 

Widzimy teraz Irish Whip do narożnika, który Carmella odwraca. Próba ataku z rozpędu, ale Lexi wystawia łokieć. Bliss wchodzi na narożnik a Carmella próbuje ją zrzucić , ale Lexi zamienia to na fantastyczny Springboard Arm Drag! Alexa momentalnie wstaje i Bliss FLIP! Przypięcie 1...2...Kick out. W stójce widzimy Irish Whip..Carmella odwraca i wykonuje Drop Toe Holda. Następnie przejście do Figure 4 Facelocka, ale Carmella od razu puszcza bo na krawędź ringu wchodzą mistrzowie Tag Team. 
Heelka wstaje i zbliża się do zawodników, a Lexi atakuje ją zza pleców. Następnie wejście na narożnik i Sparkle SPLASH! Przypięcie 1...2...3!
Zwyciężczyni: Alexa Bliss

Alexa świętując opuściła arenę i gdy to robiła to posłała mistrzom buziaki. Zła Carmella była w ringu, do którego po chwili weszli faceci z mikrofonami.
Blake „Carmella Murphy i ja próbowaliśmy ci powiedzieć, że gdy zadajesz się z dwoma śmieciami jak Enzo i Big Cass to zaczynasz pachnieć jak one“
Carmella „Zapamiętajcie moje słowa. Moi chłopcy nie tylko będą na TakeOver za tydzień, ale również odejdą jako następnie NXT Tag Team Champions!“ Carmella miała już odchodzić, ale się zatrzymała i dodała:
„Oh i tak w ogóle. Po tym jak wy dwie żałosne świnie stracicie tytuły na rzecz moich chłopaków to będzie tylko jedno słowo żeby to opisać i wam je przeliteruje! S.A.W.F.T! Jak się macie?“
Diva przy popie fanów opuściła arenę.

Za kulisami Devin Taylor stała z Emmą i Daną Brooke.

Devin „Emma, Dana jakiś czas temu usłyszeliśmy od Charlotte i Bayley i one dwie rzuciły wam wzywanie, co macie na ten temat do powiedzenia?“
Emma „Oh hej, jeśli Bayley chcę żebym wbiła jej jeszcze więcej rozsądku to to zrobię. Dam jej dokładnie tego czego chcę“
Dana „A Charlotte myśli, że jestem o nią zazdrosna? Proszę. Musi sobie uświadomić, że ja nie jestem o nią zazdrosną. Właściwie to robię jej przysługę poprzez uświadomienie jej, że będzie ominięta“
Emma „Więc...to oznacza, że przyjmujemy wyzwanie“
Dana „Do zobaczenia na TakeOver“ Dana odeszła. Emma również, ale po chwili Dana wróciła.
Dana „Oh zapomniałam“ i poklepała Devin po głowie.

To tyle na NXT. Za tydzień TakeOver!


Cały epizod NXT znajdziecie pod tym linkiem.

6 komentarzy:

  1. To jest takie piękne :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co Ci chodzi?

      Usuń
    2. O to że doceniają je bardziej niż w głównym rosterze?

      Usuń
  2. Do kogo było to you look stupid? mam nadzieję że nie do div?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba do jednego z mistrzów Tag Teamowych bo nie widze powodu dlaczego nagle by mieli to krzyczeć do Carmelli lub Alexy

      Usuń
    2. Blake miał jakąś dziwną kiteczkę ;D

      Usuń