Raport NXT 06.05.2015 - „Klasyczne dolewanie oliwy do ognia“

Aby przeczytać raport, kliknij ::Czytaj więcej::

Zaczynamy od pojedynku pań. Jako pierwsza pojawia się nie za bardzo roztańczona Emma, która ma na sobie gadżety Bayley. W pewnym momencie chciała dać opaskę jednej dziewczynce z widowni, ale w ostatniej chwili zmieniła zdanie #HeelEmmaForever Emma nawet nie weszła do ringu tak jak kiedyś miała w zwyczaju. Charlotte po chwili pojawiła się na arenie i wkroczyła do kwadratowego pierścienia podczas gdy Australijka poprawiała swoje opaski i postanowiła ich nie zdejmować tak samo jak koszulki. Mamy gong.

Emma vs.Charlotte
Charlotte wykrzykuje "Wooo" a Emma rzuca w nią opaską , ale nie trafia. Panie przechodzą do zwarcia...Emma przechodzi do Headlocku, ale niezbyt długo Go utrzymuje bo Charlotte sprytnie schodzi do parteru i się wydostaje. W stójce była mistrzyni zapina Headlocka. Emma próbuje popchnąć przeciwniczkę na liny, ale nie udaje się to. Charlotte przechodzi na matę i blokada ramieniem w podłożu. Emma momentalnie przeszła do Head Scissor, ale Charlotte od razu się wydostała. Facek'a rusza, ale inkasuje kopniaka w brzuch. Następnie próba wbicia w narożnik, ale Charlotte blokuje i sama uderza rywalką o corner. Była mistrzyni przechodzi do Side Headlocku...Emma broni się uderzeniami w brzuch, ale Charlotte odpowiada atakami z kolana w brzuch. Heelka doszła do siebie w narożniku a Charlotte chciała ja zaatakować, ale Emma wyszła szybko na krawędź ringu. Charlotte jednak złapała głowę rywalki i chciała ją wrzucić na matę, ale zainkasowała kicka od Emmy. Heelka próbuje ataku z rozpędu , ale trafia na łokieć. Była mistrzyni łapie Emme za włosy i wspina się na narożnik, ale zostaje podcięta! Emma jest wściekła i wymierza kopnięcia leżącej rywalce. Emma w pewnym momencie wychodzi poza ring, chwyta nogę przeciwniczki i uderza nią o krawędź ringu. Heelka decyduje się teraz na naciąganie nogi na linach. Sędzia musiał to przerwać. Wydawało się, że na środku ringu Emma zapnie Emma Lock, ale ostatecznie pociągnęła rywalkę za włosy i po czym dodała Back Kicka w plecy. Przypięcie 1...2...Kick out. Emma podnosi rywalkę, ale od razu inkasuje atak z łokcia. Charlotte przejęła ofensywę i stara się wykonać Scoop Slama, ale Emma wydostaje się. Była mistrzyni trzyma się za kolano a Emma wymierza w nie kopnięcie. Panie przechodzą do narożnika...Emma ustawia nogę Charlotte na linie i wybijając się z lin naskakuje na kolano. Stosowna akcja..pin..1...2...Kick out. Heelka wymierza kilka kopniaków w nogę, po czym unosi ją i z impetem uderza o matę! Emma decyduje się teraz na Single Leg Boston Craba!
Charlotte cierpi, ale nie chce się poddać..po chwili rusza do lin i ich dotyka. Emma wstaje i odciąga rywalkę. Heelka chce uderzyć nogą rywalki o matę , ale tym razem nie udaje się to. Charlotte wraca na nogi a Emma próbuje Speara, ale kontra i atak z kolana w twarz. Charlotte dorzuca kilka Chopów, po czym omija Clothesline'a i wykonuje Neckbreakera. W stójce Emma nie trafia kolejnym Clotheslinem i rozpędzona trafia wprost pod Speara! Przypięcie 1...2...Kick out. Charlotte podnosi przeciwniczkę , ale takedown za nogi i Jacknife Cover , ale momentalny kick out. Charlotte błyskawicznie wstaje i wymierza podnoszącej się Emmie Natural Selection!
Przypięcie 1...2...3!
Zwyciężczyni: Charlotte

Po walce zwyciężczyni świętowała zwycięstwo. Kiedy wychodziła z ringu to do niego wchodziła Bayley. Charlotte postanowiła nie odchodzić i stanęła przy schodkach. Bayley podeszła do Emmy i pomogła jej wstać. Emma z chęcią przyjęła pomoc i po chwili panie się przytuliły. Gdy Emma chciała zakończyć uścisk, Bayley z szyderczym uśmiechem na twarzy nie chciała jej puścić. Blondynka próbowała się wyrwać, ale nagle otrzymała Hug Plex!
Brunetka wskoczyła na złodziejkę i zaczęła obijać jej głowę o matę! Do ringu wbiegła Charlotte i ściągnęła Bayley z Australijki. Próbowała ją przytrzymać, ale Bayley udało się wydostać i ściągnąć z Emmy swoją koszulkę. Charlotte znowu ją uspokoiła i przytrzymała po czym odeszła. Brunetka wzięła swoje opaski i koszulkę, którą potem rzuciła publiczności.

Następnie pokazano filmik z udziałem pretendentki do mistrzostwa kobiet - Becky Lynch. W filmiku Becky mówiła:
„Moja podróż do NXT rozpoczęła się gdy miałam 15 lat. Opuściłam dom i wyjechałam do Anglii i zaczęłam tam trenować i byłam tam jedyną dziewczyną. Oglądałam takie osoby jak Dynamite Kid, a mogłabym oglądać jego pojedynki na okrągło. Potem jest Shawn Michaels, oczywiście The Rock i Austin. To były osoby, które podziwiałam. Wyjechałam do Japonii, byłam najmłodszą zawodniczką, która kiedykolwiek walczyła w Japonii i walczyłam po całej Europie, Stanach Zjednoczonych, po całym świecie i potem przybyłam, aby zdominować NXT bo to jest mi pisane“
Potem mówiła o czasach jak była nowicjuszką w NXT:
„Zobaczyłam siebie i nie byłam szczera przed samą sobą. Nie byłam kim jestem, to nie była Becky Lynch i jestem trochę przez to urażona. Uważam, że wszyscy chcą być najlepsi i chcą być na szczycie swojej rozgrywki. Od czasu mojej zmiany nastawienia jestem niepowstrzymana i zrobię to co muszę zrobić, aby dotrzeć tam gdzie chcę dotrzeć. Pracowałam na to odkąd się urodziłam. Zasługuje na tę szansę. Przybyłam tutaj, aby być najlepszą. Zobaczycie całkiem nową stronę Becky Lynch kiedy ten tytuł jest na szali“

Następnie na korytarzu, gdzie wisiały zdjęcia różnych legend The Baddest Diva wygłosiła krótką przemowę. Patrzała się na zdjęcie The Fabulous Moolah’i i powiedziała:
„Fabulous Moolah - najświetniejsza Diva w historii WWE....dopóki ja się nie pojawiłam. Na NXT: Rival pokazałam światu dlaczego jestem The Baddest Divą w NXT. I teraz moja była przyjaciółka Becky chcę wyzwać mnie na walkę o moje NXT Women’s Championship? Becky przyznam ci rację i wiem, że walczyłaś na całym świecie, aby zaistnieć. Ale nie zapominajmy kto stworzył cię w NXT i jak szybko cię stworzyłam, tak szybko mogę sprawić, że wszyscy o tobie zapomną. Chcesz mówić, że to jest początek twojego imperium? Cóż, aby rządzić tym imperium potrzeba korony. Na NXT TakeOver to zostaje przy The Bossie“

Po chwili przyszedł czas na Enzo i Big Cassa, czyli również na Carmelle. Ich przeciwnicy czekali na nich w ringu, a ich muzykę puszczano nawet kilka razy, ale ci się nie pojawiali. Jak się okazało za kulisami Blake i Murphy zaatakowali ich. Carmella krzyczała żeby przestali i ich zostawili, ale nic to nie dało. Blake i Murphy zrobili to co chcieli i odeszli.

Następnie przyszedł czas na podpisanie kontraktu na walkę o NXT Women’s Championship, która odbędzie się na NXT TakeOver pomiędzy pretendentką Becky Lynch i mistrzynią Sashą Banks. W ringu stał GM NXT William Regal i przemawiał.
„Dywizja Div NXT była na nagłówkach całego świata i zasłużenie. Walka, którą za chwilę sprawie oficjalną zdecydowanie będzie podtrzymywała tę tradycję. Więc bez owijania w bawełnę chciałbym wam przedstawić pretendentkę do NXT Women’s Championship - Becky Lynch!“
Becky z uśmiechem na twarzy wkroczyła do ringu i uściskała dłoń Regala. Widownia skandowała jej imię, a Regal kontynuował.
„A teraz nasza NXT Women’s Champion - Sasha Banks!“
Przybyła mistrzyni, która w jednej dłoni miała tytuł, a w drugiej jakieś pudełeczko. Banks również wkroczyła do ringu i stanęła po drugiej stronie Williama, który dalej mówił.

„Sasha, Becky kiedy podpiszecie ten kontrakt stanie się oficjalne, że 20 maja ty Becky Lynch zmierzysz się z Sashą Banks o NXT Women’s Championship! Becky jeśli nie masz nic przeciwko“
Lynch poprosiła o mikrofon i Regal się zgodził. Pretendentka powiedziała:
„Pracowałam, aby dotrzeć tutaj w jeden sposób lub inny odkąd miałam 15 lat i zaczęłam trenować kiedy było tylko kilka mat w małej sali w Dublinie i spędzałam swoje lata jeżdżąc do Anglii, opuściłam dom gdy miałam 18 lat, abym mogła wyruszyć do Japonni, abym mogła walczyć w Stanach, walczyć w Kanadzie....I na jednej scenie lub innej nie wierzyłam, że to co się teraz dzieje jest możliwe. Robiłam wiele innych rzeczy, byłam dublerką, byłam stewardesą na miłość boską, byłam aktorką...popełniłam wiele błędów, popełniłam wiele poświęceń, ale każde z nich było warte tego momentu właśnie tutaj, abym mogła zrobić kolejny krok i stać się NXT Women’s Champion bo uwierz mi Sasha nie przybyłam tutaj, aby brać tylko część, przybyłam tutaj, aby zabrać to całe“
Becky podpisała kontrakt, a pod jej podpisem podpisał się Regal, który powiedział:
„Teraz Sasha, gdybyś mogła proszę“
Podał jej długopis, ale ta wzięła go do ręki, popatrzała się na niego pytająco, rzuciła długopis, położyła pas na stole i okazało się, że pudełeczko, które przyniosła to była jej własna pieczątka, którą przybiła do kontraktu.

Widownia skandowała „Like A Boss!“ oraz „Ratchet!“ Regal złożył swój podpis po czym mistrzyni wzięła kontrakt i podniosła go. Skierowała go w stronę przyszłej rywalki i wydawało się, że zamierza go odłożyć, ale nagle rzuciła nim w twarz Lynch i uderzyła ją!
Boss zrzuciła swoje okulary po czym przerzuciła nieprzyjaciółkę na druga stronę stołu. Regal i sędzia jej dogadywali, ale ta na nich wrzeszczała, a następnie uderzyła twarzą Lynch o stół. Weszła na niego, umieściła swoją stopę na głowie rudej i wzniosła tytuł do góry.
„Stworzyłam cię! Stworzyłam ją!“ krzyczała Sasha i po chwili odepchnęła Becky nogą. Zeskoczyła ze stołu i nagle popchnęła go na sędziego! Stół się przewrócił! Mistrzyni złapała rudą za włosy, ale ta skontrowała i zapięła piękną dźwignię na jej ręce! Sasha błyskawicznie odklepała!
Sędziowie odciągnęli pretendentkę, a widownia skandowała „Odklepałaś! Odklepałaś!“ Przyszłe przeciwniczki wymieniły się spojrzeniami, gdy już puszczono muzykę Becky.

Jako ostatnia na NXT pojawiła się Dana Brooke, która udzieliła wywiadu za kulisami.
Devin Taylor „W tej chwili u mojego boku jest NXT Diva - Dana Brooke! Dana naprawdę byłaś na fali odkąd....“
Dana Brooke „..Odkąd się urodziłam! Widzisz pozwoliłam sobie na udział w wywiadach częściej, ale z tymi wszystkimi dziennikarzami, i ich pytaniach oraz ich ciałami są...ugh kiepskie! I wczoraj zobaczyłam reklamę WWE TapOut, która jest całkiem fajna, ale przyprowadza mnie to znowu do kiepskiego. Ugh. Charlotte? Jaja sobie robicie? Wybrali Charlotte zamiast Total Divy?! jestem od niej wiele lepsze, a zwłaszcza kiedy chodzi o trenowanie. Więc następnym razem jak ją zobaczę to będę wokół niej otaczać koła i wygonie ją z NXT ponieważ Total Diva przybyła więc żyjcie z tym“
Dana poklepała Devin po głowie i odeszła.



Później na NXT Breakdown William Regal mówił o podpisywaniu kontraktu pomiędzy paniami. Regal powiedział, że oczekuje świetności od ich pojedynku na TakeOver. Dodał, że dywizja kobiet jest nieporównywalna oraz, że każdy o niej mówi. Powiedział, że obserwowani Sashy Banks jak staje się mistrzynią było czystą przyjemnością. Co do Becky to powiedział, że zakręciła mu się łezka w oku po tym jak mówiła o swojej karierze bo wie, że mówiła prawdę. Wie ile pokonała, aby się tam dostać i pokaże wszystko na co ją stać. Dodał, że będzie to fantastyczny pojedynek. Spytany o to kto wygra powiedział, że niektórzy mistrzowi robią się leniwi, gdy stają się mistrzami bo dotarli na szczyt, ale nie uważa, że to stało się z Sashą Banks, ale Becky walczyła odkąd miała 15 lat więc to jest bardzo wyrównane starcie dlatego będzie świetne i wyjątkowe.

0 komentarzy | Napisz: