Emma wyjaśnia swój nowy charakter

Na NXT BreakDown Emma w towarzystwie Dany Brooke odpowiedziała na pytanie „O co chodzi z tą nową Emmą?“ Diva odpowiedziała:
„Nowa Emma? Nie, nie, nie to jest ta prawdziwa Emma. NXT TakeOver zaczęło się od NXT Arrival i jakbyś zapomniała to to zaczęło się ode mnie i od tamtej pory Paige stała się gwiazdą Total Divas i dwukrotną mistrzynią Div, Bayley stała się twarzą NXT, a co się stało ze mną? Co się stało z Emmą? Hm? Widzisz ona (Dana) to rozumie i jest tu po to, aby się czegoś nauczyć, a mi to pasuje. A cała reszta niech zrobi krok do tyłu to przypomnę im dlaczego tu jestem“ 

Cały filmik zobaczycie tutaj #HeelEmmaForever

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Emmę w tym wydaniu, bo moim zdanie bardziej pasuje do niej byciem złym niż słodką idiotką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a tym bardziej duet przepięknej Dany z heelową Emmą dobrze się prezentuje :)

      Usuń
    2. Piękna lalka Barbie.

      Usuń
    3. Zazdrościsz, nie dość że ładna, to utalrntowana, wygimnastykowana i bardzo wysportowana.

      Usuń
    4. Nie zazdroszczę. Po prostu według mnie jest brzydka. Za dużo solarium i do tego ten platynowy blond. O wiele ładniejsza od niej jest już nawet Paige, Brie, Alexa Bliss, Sasha cz nawet Emma. Zgodzę się tylko co do tego, że wysportowana i utalentowana.

      Usuń
    5. To znaczy ja też uważam, że przesadziła z tym solarium, ale ten bolnd jest boski ;-). Chociaż bardziej mi się podiba ciemny kolor włosów, ale ten "barbie" blond jej pasuje.

      Usuń
  2. Czy tylko ja nie mogę patrzeć na Dane .____. Jak na divę ma warunki ale wyglądem - odstrasza.

    OdpowiedzUsuń