Zapowiedź Extreme Rules 2015

Extreme Rules już za niedługo. Aby przeczytać nasze przewidywania na temat walki pomiędzy Nikki Bellą, a Naomi o mistrzostwo Div kliknij ::Czytaj więcej::
Hustle
Paige wygrała Battle Royal i stała się pretendentką do tytułu Divas. Po walce jednak Naomi zaatakowała Anty Dive co wykluczyło ją na jakiś czas. Naomi już raz dostała title shota i Go nie wykorzystała. Odnoście starcia..nie jaram się i nie oczekuje wiele. W ogóle Bellaski tak z dupy przeszły Face Turn..dlaczego nie można było dać walki Heel vs. Heel? Odnośnie mojej faworytki..po tak słabym feudzie zmiana mistrzyni to będzie kompletna wtopa. Nikki Bella musi to starcie po prostu wygrać. Być może panie pociągną jakoś feud i stanie się on bardziej zacięty i na Payback zobaczymy nową mistrzynię. Wtedy okej, ale nie po tak słabym przebiegu rywalizacji. Tak jak już napisałem..nie oczekuje wiele, ale liczę, że panie nas zaskoczą i dają niezłe show. Może jakieś kick outy po finisherach? Nie mam nic przeciwko. 
Szanse procentowe:
Nikki Bella - 75%
Naomi - 25%


Jake Wilson:
Ani trochę nie jestem podekscytowany na ten pojedynek. Bardziej już się ciesze na Nattie w Kickoffie. Nie dość, że siostry Bella nagle zmieniły się z Heelki na Faceki co jest bezsensowne i wolałbym zobaczyć pojedynek Heel vs.Heel to ta walka prawie w ogóle nie jest podbudowana. No tak Naomi przeszła Heel Turn, zaatakowała Paige, ale co ta ma wspólnego z siostrami Bella? Zasługuje na to, aby być pretendentką bo pokonała Nikki trzy razy i jej siostrę również, ale tego feudu za pewne nie będziemy pamiętać po dwóch tygodniach. Naomi jako Heelka mnie przekonuje i podoba mi się jej charakter i jak bardzo chcę, aby Nikki straciła złoto to nie powinno to się stać na rzecz Naomi ponieważ jej zły charakter nie jest dostatecznie podbudowany moim zdaniem. Może na następnej PPV to byłbym bardziej przekonany, że Naomi może odejść z pasem, ale na tej to za wcześnie i WWE dało im walkę tylko po to, aby znowu fani nie narzekali. Przynajmniej mi się tak wydaje. Nie spodziewam się cudów. Fajnie by było jakby się coś wydarzyło, a nie tylko, że Nikki pokona Naomi lub odwrotnie. Zdrada Brie by była ciekawa, powrót Paige lub Taminy. Mój typ - Nikki Bella.
Szanse procentowe:
Naomi - 20%
Nikki Bella - 80%


PPV Extreme Rules możecie live obejrzeć na www.beat-down.pl
Raport z gali pojawi się oczywiście na Divas World.

Ps. Nie wiem jak z dzisiejszym podsumowaniem tygodnia. Jeżeli pojawi się dziś to wieczorem.

0 komentarzy | Napisz: