Raport Raw 20.04.2015 - „Co się stało z dobrymi dziewczynami?"

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać raport

Pierwszą Divą, którą zobaczyliśmy na Raw była Natalya, która wraz ze swoim mężem Tysonem Kiddem i Cesaro oglądali za kulisami walkę o miano pretendentów do tytułów drużynowych pomiędzy The New Day i Lucha Dragons. Pojedynek wygrali The New Day i teraz zmierzą się z mistrzami na Kickoffie i oczywiście Natalya będzie w narożniku swojej drużyny. 

Nattie była również na WWE App ze swoimi chłopakami. Cesaro przez cały czas naklejał karteczki na Toma, a Tyson mówił, że New Day może i wygrało dzisiejszy pojedynek, ale poprzez odliczenie, a tak tytułów nie zdobędą. Poza tym mają kogoś kto w pewnym sensie zajmie się Xavierem Woodsem. Miał na myśli Natalyę. Dodał, że Lucha Dragons nikt nie lubi i nie mają trzeciej osoby ze sobą co jest wadą. Natalya powiedziała, że New Day jest bardzo utalentowane i wtrącił się jej Kidd, który się zapytał dlaczego tak uważa. Potem rzucili kilkoma faktami między innymi, że New Day jest utalentowane, że Cesaro i Tyson są najlepszą drużyną. Potem dodali, że New Day Sucks jest dość chwytliwe. O to chodziło z tymi karteczkami bo na nich było napisane „New Day Sucks“ Potem Cesaro dodał, że fakty są bardziej chwytliwe. Nattie powiedziała Tomowi, że ładnie pachnie i zakończyło się to tak, że Cesaro kazał mu wyjść i przejął mikrofon. 

Warto wspomnieć, że 30 kwietnia po czwartkowym SmackDown Stephanie McMahon będzie gościem Talk Is Jericho na WWE Network. 

Następnie widzimy jak Naomi zmierza korytarzem prosto w stronę wejścia na arenę, gdzie zmierzy się z byłą Divas Champion - Brie Bellą. Wygląda na to, że nowy charakter już zupełnie zapanował naszą Divą. 

Na WWE App pojawiła się również pierwsza w historii Diva z Australii, czyli Emma! Pojawiła się tam przed pojedynkiem Div i poruszono temat Paige i ostatniego Battle Royalu. Emma powiedziała „Wiesz co? Masz rację. Paige i ja razem zaczynałyśmy w NXT, dzieliłyśmy tę przygodę. Miałyśmy twarde walki pomiędzy sobą i to stworzyło z nas takie dobre przyjaciółki, którymi dzisiaj jesteśmy. I wiesz, nie miałam za bardzo sukcesywnego roku. Nie byłam Emmą, które WWE Universe zna, ale zaczęłam pokazywać Emmę, którą ja znam i Emmę, która zaczynała w NXT i to właśnie Paige przypomniała mi kim jestem i skąd przyszłyśmy. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy, ale Paige i ja jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółkami i znam ją najlepiej ze wszystkich ludzi na rosterze i to, że jej tutaj nie ma to duża sprawa“ Tom poruszył temat Naomi, która zaatakowała Paige. Emma tak to skomentowała „Wiesz Paige jest jedną z moich najbliższych przyjaciół ja bym tak nigdy nie zrobiła....ale czasami dziewczyna musi robić to co dziewczyna musi robić“

Jako pierwsza na arenie pojawia się Naomi o dziwo przy tej samej muzyce, ale z zupełnie innym językiem ciała i zachowaniem.
Przedtem Naomi wypowiedziała się na temat swojego zachowania tydzień temu, gdy zaatakowała Paige.
„Ile jeszcze razy będę musiała pokonać Belle, aby udowodnić, że zasługuje na bycie Divas Champion? Lecz ci ludzie dalej mi mówią, aby być dobrą dziewczynką i czekać na swoją kolej. Pfff! Paige wlazła mi w drogę więc usunęłam ją z równania. Prawda jest taka, że już nie obchodzi mnie co ci ludzie ode mnie chcą. Mam dosyć czekania“
Po filmiku słyszymy muzykę sióstr Bella.

Brie zmierza do kwadratowego pierścienia, a nasza mistrzyni zasiada za stołem komentatorskim.

Naomi vs.Brie Bella - WWE Divas Champion Nikki Bella on Commentary
Mamy gong i panie po chwili ruszają do akcji. Rozpoczynają od zwarcia i Naomi przepycha rywalkę na liny. Belli udaje się wydostać, ale po chwili znowu została wepchnięta na liny. Panie w zapięciu przechodzą na środek ringu i Naomi odpycha przeciwniczkę. Przy stole Nikki mówi „Wiecie co? Jest spora różnica pomiędzy mną, a Naomi. Ona marzy o tym, aby być mistrzynią, a ja to osiągnęłam..dwa razy“ Panie wchodzą w kolejne zapięcie i Brie zostaje wepchnięta do narożnika, gdzie zostaje obity tył jej głowy. Brianna wychodzi z narożnika i zostaje popchnięta tak mocno, że się przewraca. Naomi robi poślizg i wymierza kopniaka, ale Brie łapię jej nogę. Jednak Naomi kontruje i kopię ją w twarz.
Była mistrzyni w bólu znajduje się w narożniku, gdzie wpycha rozpędzoną oponentkę po czym odsuwa się od niego. Bella zbliża się do przeciwniczki, łapie jej nogi, odrzuca na trzecią linę i otrzymuje kolejnego kopniaka w głowę. Naomi po chwili chwyta rywalkę i wykonuje European Uppercut. Następnie Headlock Takedown na środek ringu. Po jakimś czasie Belli udaje się zapiąć Headscissors. „Szkoda mi Paige i w ogóle, ale przyjmę każdego kto chcę być pretendentką“ mówi mistrzyni. Naomi poprzez skok wydostaje się z dźwigni. Panie wymieniają się spojrzeniami i Brie jako pierwsza wyprowadza ciosy.
Irish Whip na liny i Clothesline od Belli. Naomi przechodzi do narożnika, gdzie każe sędziemu, aby ten zabrał od niej Brie. Żona Bryana odsuwa się przez co otrzymuje mocne uderzenie w głowę, po którym ląduje w narożniku. Przy stole mistrzyni mówi „Ja nie patrze na swoich rywali i wybieram kto jest silniejszy, a kto słabszy. W moich oczach ja mogę ich pokonać i wygrać“  Naomi podchodzi do rywalki i otrzymuje ciosy z łokcia w głowę. Naomi złapała Bellę za głowę i podarowała jej kilka ciosów kolanem po czym zadała kopnięcie, przez które Brie wyleciała z ringu. Mamy reklamę. Podczas przerwy mogliśmy zobaczyć jak Naomi stała na narożniku i odliczała razem z sędzią swoją przeciwniczkę, która była poza ringiem. Ostatecznie Naomi wyszła z ringu i wbiła w niego twarz Brie.
Potem wymieniła się spojrzeniami z mistrzynią, lecz nie zapomniała o konkurentce i zadała jej kopniaka w plecy. Naomi jeszcze powaliła Belle na plecy po czym wrzuciła ją do ringu, gdy sędzia był przy siedmiu. Sama do niego wróciła i zadała leżącej rywalce kilka kopniaków. Naomi uderzyła twarzą Brianny o matę po czym zapięła dźwignię. Brie próbowała się uwolnić i udało jej się wykręcić rękę rywalki, ale została powalona Big Bootem. Naomi następnie umieściła ofiarę na drugiej linie i usiadła na niej przez co Bella się dusiła. Później Bella została duszona obiema nogami przy linach po czym znowu została uwięziona w dźwigni na środku ringu. Fani zaczęli krzyczeć „We want Paige!“, a Naomi odpowiedziała „Kogo chcecie?!“
Po przerwie Naomi trzyma rywalkę w dźwigni, lecz Brianna zadaje jej kilka ciosów w brzuch. Nowa Heelka szybko działa i wykonuje Scoop Slam oraz dokłada Elbow Drop. Naomi łapię swoją ofiarę za włosy i uderza ją w tył głowy przy tym krzycząc „Głupia! Głupia!“ Przy stole Nicole mówi „Mówisz, że jest utalentowana, ale nigdy nie wygrała Divas Championship, a miała okazję więc najwyraźniej nie jest najbardziej utalentowana“ Naomi sprowadza oponentkę do parteru i wdaje się w gadkę z sędzią. Brie zostaje uwięziona w Headlocku na środku ringu i zostaje wspierana przez widownię. Udaje się jej wrócić na nogi, lecz otrzymuje kopniaka w tył nogi. Naomi droczy się z rywalką po czym znowu zadaje jej serie ciosów w tył głowy i ma pretensje do sędziego, że się jej czepia. Brianna zostaje wrzucona do narożnika i poczęstowana kopniakami. Następnie otrzymuje Snapmare i znowu zostaje uwięziona w Headlocku. Po chwili udaje się jej wrócić na nogi i wyprowadzić uderzenie, ale szybko zostaje uspokojona przez przeciwniczkę i otrzymuje Irish Whipa na liny. „Czy my pamiętamy te dwa zwycięstwa Naomi nade mną? Moja siostra była w mojej drodze to nie jest tak, że Naomi się pojawiła i pokonała mistrzynię (...) Nie potrzebuje wymówek ja dalej mam tytuł, a ona nie“ mówi Nikki, a w ringu widzimy kopniak w ramię dla Naomi i obie panie przyjmują Clothesline!
Sędzia odlicza do 7 i panie wracają na nogi. Bella wyprowadza Clothesline i Dropkick. Następnie bierze rozbieg i uderza kolanem  w szczękę siedzącej przy linach nieprzyjaciółki. Bella wchodzi na drugą linę, krzyczy „Brie Mode!“ i wykonuje Missile Dropkick!
1..2..Kick Out! Brie łapię oponentkę, ale dostaje kolanem w brzuch. Naomi bierze ją pod pachę i wykonuje Bulldog w narożnik! Nowa Heelka wchodzi na trzecią linę i wykonuje Diving CrossBody, ale pudłuje! Brie czołga się do rywalki i przypina ją. 1..2..Kick Out! Bella podnosi przeciwniczkę, ale nagle zostaje spoliczkowana po czym otrzymuje The Rear View!
1..2..3!
Zwyciężczyni: Naomi

Po pojedynku zwyciężczyni świętuje i wymienia się spojrzeniami z Nicole, która trzyma tytuł wysoko w górze.



Przyszedł czas na #SummerTime! Nasza przepiękna Summer towarzyszyła swojemu chłopakowi Mizdowowi w jego walce z The Mizem, która toczyła się o prawa do jego marki.
Rae dopingowała swojego chłopaka, ale później okazało się, ze był to podstęp. Kiedy Mizdow znalazł się na drugiej linie, a sędzia był zajęty jego rywalem to Summer podrapała Mizdowa w oczy! 


Wtedy The Miz wykonał swój finisher i wygrał walkę. Rozradowana Summer weszła do ringu i wzniosła rękę zwycięzcy.
Następnie podała mu mikrofon i zwycięzca chciał coś powiedzieć, ale otrzymał RKO od Ortona. Summer jak najprędzej uciekła z ringu i tyle ją widzieli. 



Na Raw nie zabrakło również Rosy Mendes. Jej były chłopak Fandango wygrał wcześniej walkę z Curtisem Axelem i tam Diva się nie pojawiła. Po tym jak Adam Rose przegrał z Rybackiem to wielki Hot dog i banan próbowali go zaatakować, ale szybko polegli. Rosa później weszła do ringu i sprawdziła co z Adamem.
Patrzała się również na Rybacka ze wściekłością w oczach. Później pomogła mu dotrzeć za kulisy. To tyle. 



Na koniec trochę Twittera.
Rosa Mendes:
„Uwielbiam tę nową agresję @NaomiWWE!!! Podoba mi się ta jej nowa strona!!! #RAW“

Paige:
„#WeWantPaige co? Cóż za niedługo powrócę. Hej @NaomiWWE @WWE #raw“

Nikki Bella:
Jestem tutaj, aby stworzyć historię. Aby mieć dziedzictwo, o którym się będzie mówić przez wieki. Aby przetrzeć szlaki kobietom WWE. Nic mnie od tego nie powstrzyma. Zbuduję tę dywizją jako wasza Nieustraszona Divas Champion. Marzenia i zdziałanie ich. N #FearlessNikki #RAW“
Natalya:
„Jestem pod wrażeniem pojedynku Div na #Raw. @BellaTwins @NaomiWWE“

Po odwróceniu się od Mizdowa Summer Rae napisała na swoim Twitterze:
„Nie bez powodu jestem jedną z gwiazd #Marine4..Jestem niesamowitą aktorką! #RAW“

3 komentarze:

  1. Czy tylko mi segment z Summer podobał sie bardziej niż walka Naomi z Brie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sorry zaczniecie mnie tutaj nienawidzić ale jasna cholera jakie to promo Naomi było zły przecież to jest masło maślane najpierw mówi na początku jedno a na końcu przeczy sama sobie.....

    OdpowiedzUsuń