Natalya mówi o Brocku Lesnarze, WrestleManii, Total Divas i Brie Belli

Kliknij ::Czytaj więcej::, aby przeczytać wywiad

Natalya mówiła jeszcze przed WrestleManią z blogiem High School Sports. Poniżej kilka kwestii, które zostały poruszone.

JJ: „Kto wygrałby turniej UFC z udziałem WWE Div?"
Natalya: „(Śmiech) Cóż, po pierwsze powiedziałabym, że ja. Mam w sobie mnóstwo niewyzwolonego gniewu z dzieciństwa. Żartuje! Ktoś oprócz mnie, powiem, że Brie Bella. Jest jedną z najbardziej zadziornych Div jakie znam. Wszyscy myślą, że Nikki jest bardziej agresywna, ale Brie wcale nie odstaje! Kiedy za kulisami coś się dzieje nie należy bać się Nikki, należy bać się Brie!"

JJ: „Kogo nigdy nie chciałabyś spotkać w ciemnej uliczce?"
Natalya: „(Śmiech) Brock Lesnar. Są momenty kiedy jest naprawdę miły, ale wygląda strasznie ponieważ jest taki olbrzymi. Nie trzeba nawet oglądać WWE, aby to zauważyć"

JJ: „Powiedz czego fani mogą się spodziewać jeśli chodzi o WrestleManie i Total Divas"
Natalya: „Cóż nigdy nie myślałam o sobie jako o kimś kto będzie robił reality show, ale to całkiem niezła zabawa. I zauważyłam, że jestem kłębkiem nerwów i płacze w każdym odcinku tego show. Nie mogę nawet wyrazić jakie to uczucie, gdy wszystko się z siebie wyżali. To pokazuje te wszystkie inne strony nas wszystkich. To również sprawiło, że jesteśmy bardziej rozpoznawalne. Nawet Kardashianki bardzo lubią to show. Wiele razy ktoś mi powiedział jak to show go zainspirowało i jak bardzo jesteśmy podobni. Również mamy WrestleManie nadchodząca już 29 Marca na WWE Network. Mój tata tam ze mną będzie, będzie moim rodzynkiem wraz z moim mężem. Będzie to niesamowite show!"

1 komentarz:

  1. Brie Bella jako ten zły charakter za kulisami - no..., nie spodziewałabym się :)

    OdpowiedzUsuń